Ugodan vikend uz vražje žene hehe..

02.03.2018.



Došao Lala u Beograd.
Pita prvog prolaznika:
- Izvinite, moliću lepo, a di je Knez Mihailova?
- Pa, to svaka budala zna!
- Ta, zato sam vas i pito.



Putnik u nekoj vukojebini uđe u bife.
Za šankom prsata plavuša, a okolo ni žive duše.
Putnik otvori cjenovnik..
kafa........... 1 EUR
sok............ 2 EUR
sendvič..... 3 EUR
drkanje... 15 EUR
Putnik još jednom pogleda oko sebe ... nikoga osim konobarice.
Pozove konobaricu..
- Gospođice, recite mi, ko obavlja ovo drkanje za 15 eura?
- Ja, naravno, a ko bi drugi.
- Onda, dušo, dobro operi ruke, jer ja bih sendvič.



Eh crna kceri, pa gde ti je glava bila?
Izmedju volana i CD-ija mama....



Znaš ono kad baciš biftek na roštilj pa ti krene voda
na usta od mirisa samo?
Je li vegani? Je l' vama tako kad kosite travu?



Razgovaraju dva prijatelja:
- Jesi bio na moru ovog ljeta?
- Nisam.
- Zašto?
- Doktor mi je rekao da izbjegavam slano!



Mujo se odlučio pokušati uvaliti Fati, pa krene jedne večeri u
kafani u ofenzivu:
– Fato, bona, ‘o’š u kino?
Fata odmahne glavom:
– Jok, bolan, ja t’ filmove gledam na internetu …
Mujo se ne predaje:
– A jesi l’ možda za večeru?
Fata i opet odmahne:
– Jok, bolan, ne jedem nikad iza 6 popodne …
Mujo i dalje navaljuje:
– ‘Oćemo l’ kod mene na kafu?
Fata ga i opet odbije:
– Jok, bolan, ne pijem kafu …
Mujo pokuša zadnje:
– Pa dobro, bona, šta voliš?
Fata uzdahne:
– Pa volim sex, al’ teb’ to očito nije zanimljivo



U zadnjem redu u kinu zali se mladic
-cijeli film me nisi poljubila?
-pusila sam ti!
Meni???




<< Arhiva >>