Volite li ponedjeljak hehe

26.02.2018.




Ulazi Ciganka u ordinaciju psihologa bez
kucanja i odmah sa vrata ga pita:
- Doktore da mi kažeš, je l' normalno to što mi sin, napolje u pesak i blato,
svaki dan pravi kuće i kolači?
- Pa, to je sasvim uobičajeno...
- I ja tako mislim. Al' njegova žena zato 'oće da se razvodi!



Vraća se bosanac nakon dvotjednog rada u inozemstvu kući u Sarajevo,
ali pošto mu bilo utužilo, prije dolaska kući svrati on kod ljubavnice.
Nakon posjete ljubavnici dođe kući i legne navečer sa ženom,
a ona onako željna uhvati ga za jaja i sva iznenađena veli:
Mamicu ti jebem nisu ovo jaja od dva tjedna.



Razgovaraju dvije prijateljice:
„Čula sam da si se vratila k mužu!“
„Da , nisam mogla više gledati kako prasac uživa.“



Kapetan Titanika istrčava u panici na palubu i nabasa ravno
na Hercegovca
"Gospodine, brod je udario u santu leda, znate li plivati?"
"Jok! Al imam rođu koji može sredit papire ako treba...?"



Kako se zove pod u đžamiji?
Islaminat.



Razgovaraju direktor i poltron:
- Reci DVA - kaže direktor poltronu.
- Dva!
- Jeb'o te ja! - odgovori direktor.
- Ha ha ha, kako ste vi duhovit čovjek, gospodine direktore! - odgovori poltron.
Onda malo razmisli, pa reče:
- Gospodine direktore, kažite TRI.
- Tri!
- Jebali me vi, gospodine direktore!



živiš, živiš,živiš i oženiš se



U muzeju Mujo i Fata slušaju vodiča: - A, ovo vam je rokoko...
- Šta je rek’o, bolan? - upita Fata.
- Nisam ni ja razumio. Vidiš da čovjek muca.




<< Arhiva >>