Cipelice,cipelice hehe

20.02.2018.




- Jožek, kad ti gemišt najbolje paše?
- Kad su borovi zeleni.
- Pa su navek zeleni.
- Znam..



Otišli Dalmatinac, Bosanac i Hercegovac kod Boga da im oprosti grijehe.
Rečeno im je da su im grijesi oprošteni ako se Bog ustane.
Ispovjedi Dalmatinac svoje grijehe, Bog se ustane;
ispovjedi Bosanac, Bog se opet ustane;
ispovjedi Hercegovac, a Bog samo sjedi.
Dođe Hercegovac do Svetog Petra pa ga upita zašto
Bog neće njemu oprostiti grijehe.
- Ma oprošteni su ti grijesi, - reče Sveti Petar, - samo se
Bog boji ustati da mu ne sjedneš na mjesto!!!



Što je najveći prirodni fenomen?
Žensko oko!
Zašto?
S deset metara vidi plavu vlas na svijetlom sakou,
a s pola metra ne vidi okvir od garažnih vrata!



Posljednje riječi kapetana Titanika:
- "U jebo te led!"



Ana je u bolnici i u posjetu jos stize kolegica sa posla.
Bolesnica zabrinuto:
“Tko sad radi moj posao, dok mene nema?!”
“Naravno, mi! Ne brini nista, Vera kuha kavu, Sanja je nastavila
da strika tvoj dzemper, Milena rjesava križaljku, a ja spavam sa šefom”!!!



Oglas u trgovini:
- Jakna vijetnamka,nova 100 eura!
- Jakna vijetnamka,nošena u Afganistanu 500 eura!
- Jakna vijetnamka,nošena u Afganistanu,
srupom od metka 2000 eura!



Kaže Štef Jožii:
- Moraš me odvesti kod okuliste!
Joža će na to:
- Nisam znao da imaš problema s vidom!
- Možda i nemam problema, kaže Štef, ali odavno nisam vidio
da zoveš rundu...




<< Arhiva >>