Pa nastavimo sa Crnogorcima hehe

06.02.2018.



U čemu je sličnost između
Crnogoraca i spermatozoida?
Samo jedan od milion radi.



Pitali Crnogorca da li zna da svira violinu, a on kaže:
- Nijesam probâ, al' znam sigurno.



Zaustavili policajci Kolindu..
- Isprave, molim! - kaže pandur.
- Znate li vi tko sam ja? - upita ga Kolinda.
- Ne! - odgovori pandur.
- Ja sam prva dama Hrvatske! - kaže Kolinda.
. -kolega, dođi vidjet što se Severina ofucala.



Ulazi lijepa plavuša u trgovinu sa životinjama.
Za oko joj zapne žabac u kutiji na kojoj piše 'žablji seks!'
300kuna! Ako ne budete zadovoljni, vraćamo novac!
Dobijete i upute.'
Plavuša šapne trgovcu za pultom:
'Uzimam.'
Trgovac joj da žabu i papirić te kaže:
'Pažljivo slijedite upute.'
Djevojka klimne glavom i žurno ode kući.
Odmah po dolasku, uzme listić i počne slijediti upute:
1. Istuširajte se.
2. Namirišite se najboljim parfemom.
3. Obucite seksi rublje.
4. Lezite na krevet i postavite žapca na pravo mjesto.
Sve je to napravila, ali ništa se nije dogodilo!
Iako ljuta, misleći kako je prevarena, još jednom
pročita upute i opazi u donjem kutu listića poruku:
'Ako imate nekih problema, nazovite trgovinu.'
Nazove ona, a muški glas joj odgovori:
'Odmah dolazim.'
Nakon pet minuta se začuje zvonce. Plavuša mu objasni:
'Vidite, napravila sam sve kao što piše u uputama, ali ta
prokleta životinja samo sjedi i ništa ne radi.'
Muškarac sav zabrinut digne žapca, pogleda ga drito u oči i
ozbiljnim glasom mu zaprijeti:
'A sad me dobro slušaj! Ovo je posljednji put da ti ja pokazujem..'



Mama, Mama, Što je to incest?
- pita mali Ivica
-Šuti sine i jebi dalje!



Dosao Muji inkasant na vrata da naplati smece.
-Ma iskljucite, ko vas jebe.



Čak norris je bio najsretniji kad mu se otac rodio!




<< Arhiva >>