Počnimo tjedan sa djecom hehe

05.02.2018.




Otišao sam uveče u podrum pića na biciklu,
kupio flašu rakije i stavio je u korpu. Kada sam se spremao da krenem
nazad, pomislio sam: "A šta ako padnem sa bicikle i razbijem flašu???"
Zato sam je odmah popio! I bio sam u pravu! Dok sam se vraćao nazad, 7 puta sam pao!



Kako da znaš da si promašen slučaj?
Kad ti nimfomanka kaže:
- Hajde da budemo samo prijatelji!



Dragi Djeda Mraze, ove godine mi za poklon donesi
samo dva jaja; da kompletiram onaj poklon od prošle godine. Hvala



- Što bi napravio da me uhvatiš s ljubavnikom? - upita žena muža.
- Ženo kako izgledaš,slomio bih mu štap i ubio psa!



Razgovaraju dva susjeda:
-Znate li da mi je jučer vaš pas odnio papuče?
-Nemoguće, pa kući je došao bos!



Sretnu se dva stara prijatelja na ulici u godini 2050.
Prvi upita: - Kuda nosiš ta vrata prijatelju?
Drugi će na to: - Nisu to vrata prijatelju, to je novi Samsung S37!



Dolazi plavusa u apoteku i trazi neke tablete.
Pita je apotekarka:"a jel imate recept za te tablete?"
-"ja da sam imala recept sama bi ih napravila!"




<< Arhiva >>