što u kuhinji ima novoga hehe

22.01.2018.


Idemo polako dalje,snijeg pada kao lud a mi zavirimo malkice u kuhinju hehe



Zasto zene nose stikle?
Da im se jezik nebi vukao po podu.



Kaže muž ženi:
- "Ženo, da ja skratim bradu za dva centima bio bi ko Njegoš."
Opet muž govori ženi:
- "Ženo, da ja skratim kosu za dva centima bio bi ko Car Lazar."
Nakon toga kaže žena mužu:
- "Kad bi ti skratio onu stvar za dva centima bio bi ko carica Milica."



Po čemu su žene slične ribolovcima?
Stalno žale za onima što su im umakli i preziru one
koje su upecale.



Muju zaustave panduri na putu kući, a on spusti prozor od auta,
pogleda ih i nasmija se:
- 'Alo, jeste l' vi blizanci?
Panduri se zbunjeno pogledaju:
- Jok, bolan, što pitaš?
Mujo se nastavi smijati:
- Pa mater vas je isto obukla...



Kakva je razlika između razbojnika i žene?
- Razbojnik želi pare ili život, a žena i jedno i drugo.



Pričaju dva starija Crnogorca...
- Kako ti je otkad si u penziji?
- Ma bez veze... isto radim, a manja plata.



Brani se Lala na sudu gde Sosa traži razvod braka:
- Ta ja ne znam gosn sudija, šta ona još 'oće? T' imamo dve kuće i dve avlije.
U svakoj avliji po kola, traktor, kombajn... Stotine kokoši, dvanajst krava,
pet bikova, ovaca taman za čopor, a svinja i prasica ni broja se ne zna. Ta ni
ona stvar mi nije za bacanje. Ima u njoj bar dve kile, a mek k'o duša. .




<< Arhiva >>