Ugodan vikend uz torte hehe

15.12.2017.



Sta je to Afrički rulet?
To je kad ti šest crnkinja puši, a jedna je ljudožder.



Mrkli mrak u šumi. Ništa se ne vidi, ni prst pred okom.
Odjednom, nalete jedan na drugog zeka i tvor. Tvor, sav preplašen, upita:
Ko si ti? Opiši se!
Krznat sam, jedem kupus i šargarepu - odgovori zeka.
Daj bre, zeko, umalo da me strefi srčka.
A ko si ti? - upita zeka.
Crn sam, kradem kokoške i smrdim!
Na to će zeka:
Idi bre, cigo, u pičku materinu, isprepada me!



Bakin kolač - mek ko dekin...



U javnom wc-u pisoar bio u kvaru, pa su stavili natpis:
- "WC nije za uporabu!"
Ispod netko dopisao:
- "Nego za šta?"



Jedan viski - taman.
Dva viskija - previše.
Tri viskija - premalo.



Vjenčali se Lala i Sosa. Prve bračne noći kaže Lala Sosi:
Njivo moja neorana.
Sljedeće noći isto tako. Treće noći, Lala opet kaže Sosi:
Njivo moja neorana.
A Sosa mu odgovori:
Slušaj, Lalo, ili je ori, ili je daj u arendu.



Kako se zove Branko kockica kad ode na spavanje?
-Lego kockica




<< Arhiva >>