DJEVOJKE hehe

13.12.2017.




Tko je to bogataš?
Na zapadu je to čovjek koji je uspio napraviti uspješnu firmu iz ničega,
a u nas je to čovjek koji je uspio uništi uspješnu firmu, bar jednu.



Koja je razlika između novaca i godina?
Nikakva! U životu ste potrošili i godine i novac, a da
pojma nemate gdje ni kako.



Došao čovek kod fotografa i kaže:
- Molim vas jednu grupnu sliku mene.
- Dobro, stanite u polukrug. - kaže fotograf.



Dečko u taksiju jede čokoladu i taksist mu kaže:
Dečko, to će ti uništiti zube.
Moj djed je doživio 102 godine. - odgovori on.
Zato jer je jeo čokoladu? - upita taksist.
Ne, nego zato jer je gledao svoja posla!



Sestra:
Doktore, simulant iz sobe 110 je umro!
Doktor:
E sad je stvarno preterao!!



Pita žena muža:
– Što ti se najviše sviđa na meni, moje lijepo lice ili moje seksi tijelo?
Muž je pažljivo odmjeri od glave do pete pa natrag...
– Najviše mi se sviđa tvoj nenadmašni smisao za humor.



Ranije se znalo, odmah u porodilištu ti kažu: "Muško je!"
A danas, čekaš da odraste pa da se samo izjasni!




<< Arhiva >>