Taj gradski prijevoz hehe

04.12.2017.


Evo me napokon...Ovdje je snijeg zakrkao i to previse hehe
Nisam bio tjedan dana ovdje,pa ako se je nesto vazno desilo,
ako se je netko posvadjao,potukao napisite u komentarima da
znam najnovije vijesti hehe



Upoznaje plavuša nekog lika u noćnom klubu i
on joj se pohvali:
- Ja sam plastični kirurg!
A plavuša će na to:
- Jao, a izgledate kao pravi!



Ulazi baka u autobus i štapom kuca po podu.
Mladić koji sjedi kaže joj:
- "Bako, stavite gumicu na štap da
se ne čuje kad njime udarate po podu!"
Baka će na to:
-"Čuj mladiću, da je tvoj otac stavio
gumicu i ja bih imala sada gdje sjesti..



- Kako povrijediti muškarca riječima?
- Pogodiš ga rječnikom!



Mujo odlučio upisati fakultet i sve je išlo dobro prvih par mjeseci,
ali kako nije našao neki posao sa strane, ostane bez para i gazdarica
ga izbaci iz stana. Dođe on do Hase u dom na rakijicu i počne se žaliti:
- E moj jarane, loša me sudbina sastavila!
Haso natoči još po jednu pa upita:
- Pa šta je bilo, jarane?
Mujo sune rakijicu:
- Posl'o sam babi telegrama da m' hitno pošalje para jer sam ost'o na ul'ci ...
Haso zabrinuto upita:
- I šta je odgovorio?
Mujo slegne ramenima:
- Da se pazim automobila ...



– Mama, kako ja složim Rubikovu kocku za par sekundi,
a drugoj djeci treba mnogo vremena?
– Zato što si daltonist.



Trgovački putnik upita mališana koj se igrao ispred ulaza.
- Mali je li ti mama kod kuće?
- Da.
Trgovac pozvoni jednom, pa drugi put, ali se nitko ne javlja:
- Zar nisi rekao da ti je mama kod kuće?
- Kod kuće je, ali ja ne stanujem ovdje!



Dečko šalje djevojci SMS:
– Molim korisnika da se uda za mene.
Dobije odgovor:
– Poštovani korisniče, na Vašem računu nemate
dovoljno sredstva za ovu opciju!




<< Arhiva >>