Vidio sam cica macu hehe

13.11.2017.


Cjelokupni vikend proveo na Hokeju,na turniru 4 nacije;Rusija,Slovacka,
Njemacka i USA..Svaki dan po dvije tekme..
Rusija je sve rasturila i zasluzeno osvojila prvo mjesto..Slovaci su bili drugi,
Nijemci treci a Amerikanci posljednji..Sport 1 je live prenosio sve tekme..

I da nema me vise na fejsu,sve se pokvarilo,dobio brdo zabrana hehe i
tako javite tamo da me mogu ovdje citati i da sam nedostupan...hehe
nego idemo mi sa macama:



Pita učiteljica malog Muju u školi:
-Pa Mujo čuješ li ti razliku između č i ć??
-Ćujem nastavnice,ćujem.



Dolaze doktoru mlada zgodna plavuša i s njom naborana starica.
Doktor: 'Skinite se.' Baka: 'Oprostite! Mi smo došli radi mene.'
Doktor: 'Pa dobro. Onda isplazite jezik.'



- Kako se zoves?
- Nikolina.
- Ne pitam te čija si, nego kako se zoveš...



Šetaju Mujo i Fata ulicom, a Fata svako malo zagleda u izloge što je
Muji već polako počelo ići na živce. Najednom ga Fata upita:
- Mujo moj, jel' bi ti htio da ti ja budem uvijek vjerna kao pas?
Mujo nervozno odgovor: - Jašta, bona, kak'o je to pitanje?!
Fata zadovoljno klimne glavom: - E, onda mi kupi ovu ogrlicu!



Srpsko mitsko bice
Starleta
tijelo zene a glava curke



Ulazi narkoman u radnju i kaže:
-Dajte mi sokić i keks
-Šta ste rekli sok i ...?
-... i Ć.



Vrhunac pijanstva: Zagrliš tuš i moliš ga da prestane plakati.




<< Arhiva >>