3 dio Blogeri po želji hehe..

22.10.2017.


Evo i danas nastavljamo,dok svi
dodju na red,potrajace ovo jos
par dana..hehe

A evo uhvatili smo i Fresha hehe


Pitaju Cigu koja mu je omiljena boja?
Cigo: - Karirana.
- Cigo ,a piće?
Cigo: - Može, može.


Demetra i njeni problemi sa sisama,pisala je nedavno na blogu hehe

evo i ovi isto imaju problema hehe:


Što znači 20 traktora ispred poljoprivedne škole?
Roditeljski sastanak.


Bloger Bellarte se uvijek odusevi kada vidi savrseno umjetno djelo hehe


Svekrva prigovara nevjesti:
- Tvoje vršnjakinje dođu s posla, pa još mogu raditi u polju i u kući.
Nevjesta će na to :
Vaše vršnjakinje su odavno u grobu, pa vam ja ne prigovaram.


Diablo u svom stilu,pokusava sve da privuce blogerice hehe


Upecao Mujo zlatnu ribicu, a ona mu kaže: 'Ako me pustiš,
ispunit ću ti tri želje.
Mujo je pusti, pa kaže: 'Prva mi je želja da me Fata ne vara,
druga, ako me i vara, da ja ne saznam, a treća, ako i saznam,
da se ne sekiram puno.'


Onda smo anonimo dobili ovu fotku,navodno se radi o tri blogerice
koje su se negdje nasle na rucku hehe


Povela Fata Muju kod optičara da joj pomogne odabrati okvire,
pa nakon dugog isprobavanja upita::
- Slušaj, bolan, ne znam šta da radim ... s onim prvima izgledam
ružno, al' su jeftine. Ove druge mi bolje stoje, al' su pravo skupe?
Mujo slegne ramenima:
- Ja b' na tvom mjestu uz'o one prve. Em su jeftinije, em bolje vidiš!


Sewen je takodje poslao jednu fotku hehe


- Kako u Crnoj Gori zovu visoku devojku bez grudi?
- Produžena bez mlijeka!

Domenico kao Domenico bas ga briga hehe


Policajac u nocnoj patroli vidi kola na parkingu sa upaljenim svjetlom unutra.
Pridje on kolima i vidi na prednjem sjedistu momka kako cita kompjuterski magazin,
a na zadnjem sjedistu djevojku kako hekla.
Pokuca on na prozor, momak otvori i on upita:
- “Sta to radis?”
- “Kako sta radim, odgovori momak, citam magazin.”
- “A sta to ona radi?”, upita policajac.
- “Pa hekla”, odgovori momak.
- “Aha, a koliko je tebi godina?”
- “Dvadeset jedna”, odgovori momak.
- “A njoj?”
Momak pogleda na sat pa rece:
- “Za dvanest i po minuta ce joj bit osamnaest.”




<< Arhiva >>