Blogeri (prvi dio) za Anetu i Sukiyaki hehe..

20.10.2017.

Aneta i Sukiyaki su pozeljeli temu blogeri,pa cemo ovaj vikend to ispostovati hehe..
sutra ide dalje..

Sukiyaki se vec priprema za svoj sljedeci put u Japan i na njihovu najnoviju modu:


Moja žena zna kuhati, ali neće',
žali se prijatelj prijatelju.
Šuti, ti si još dobro prošao! Moja ne zna, a hoće!'


Zvonka je jos od rane mladosti bila prava majstorica hehe


Mujo napokon oženio Fatu.
- Venčanje obavljeno, gosti se razišli i dolazi prva bračna noć.
- Otišao Mujo u kupatilo, pripremio se, spreman kao rasplodni bik,
dolazi do vrata spavaće sobe ali vrata zaključana.
- Muji ništa nije jasno, kuca na vrata ali Fata ne otvara.
Molio Mujo ali Fata ni da čuje.
- Dolazi jutro, Mujo ljut nenaspavan pa će Fati:
- Pa bona Fato, ovo nam je trebala biti prva bračna noć, zašto tako?
-Trebali smo se maziti, seksati ko ludi, a ti se zaključala!
Fata priprema doručak i onako usput mu odgovori:
- Mujo, zajebi ti to, ja sam se udala da pošteno živim, a seksa mi je preko glave


Mela sve pokusava da uhvati Franju hehe


Skida se Crnogorac prve bračni noći, a nevjesta će: Aaaa, što ti je mali:
'Šuti ženo, čini ti se, velika je soba!


Čarapa nam je poslala najnoviju iz njenog vrta,i jedno kada se odmara hehe:




Fata kasni na redovnu tjednu kavu s jaranicama i stiže sva uspuhana i ljuta k'o pas.
Čim je sjela, naruči duplu ljutu i trgne je s nogu, pa odmah naruči još jednu.
Kad je sunula i nju, napokon se smiri i naruči kavicu.
Gleda je Habiba onako uzrujanu i upita:
- Š'a je bilo, Fato, bona?
Fata ljutito odgovori:
- Ma ubijaju me one kalorije, majku im ...
Habiba je zbunjeno pogleda:
- Kak'e bona kalorije, šta t' je to?
Fata odmahne rukom:
- To su ti oni mali hajvančići šta se uvuku po noći u
ormar i smanje t' svu odjeću bar dva broja!


Aneta takodje je poslala jednu iz prirode i jednu u slobodno vrijeme hehe:




Muškarci hoće samo jednu stvar i traže je od svake žene.
Žene hoće sve, i to traže samo od jednog muškarca.


a evo i Gurmanke hehe:


Mujo čeka u rodilištu da Fata rodi i napokon izađe sestra sa zamotanim djetetom:
- Ćestitam, dob'li ste sina!
Mujo poludi od sreće, zgrabi dijete i mazi ga, pa ponosno kaže:
- Vid', bona, isti ja!
Sestra suosjećajno klimne glavom:
- Ja, baš jest ... a šta da se radi, glavno nek' je živ i zdrav!


Frau Gavun stari lisac uvijek spreman na akciju hehe:


- Zašto plavuši nikada ne opada kosa???
- Pa korijen se duboko razvio, nema ničega da mu smeta...


Geomir uvijek nas iznenadi fotkama sa svoji putovanja hehe:


Lete otac i sin vampiri. Kaže otac sinu:
Sad ćemo sletjeti u jedno selo posisati krv, ali izabrat ćemo samo nekoliko ljudi.
Nakon toga u drugo pa u treće.
Pita sin vampir oca:
Zašto ne sletimo u jedno selo i svima posisamo krv odjednom?
Sine! Mi smo vampiri, ne bankari.




<< Arhiva >>