Fresh je poželio temu žene hehe

13.10.2017.

Danas tema žene koju je poželio bloger Fresh,i sa njom vam svima
želim ugodan vikend...hehe




Razgovaraju dva prijatelja o nekoj curi:
Zašto svi trče za ovom ribom?
Zbog njene govorne mane.
Kakve govorne mane?
Ne može reći "ne"!



.Cigo, pošto pjesma?...
..50 maraka…
..može za 30?...
..nemoj, brate, tol’ko nas dođe…



Pita Ivica tatu:
Tata, koliko košta vjenčanje?
Ne znam, sine. Ja svoje još uvijek otplaćujem!



-Kad god vidim dobru žensku, mali mi skoči i opali me po čelu.
-Ma daj ne seri Mujo, pa koliki ti je?
-Sad ce mu 9 godina...



Hvali se Rus Dalmatincu:- znas mi smo prvi poslali psa na mjesec!
na to mu odgovori Dalmatinac:- ma slabi ste! meni je
tovar svaki dan na suncu.



Bio slavni Bred Pit na putovanju i… prisralo mu se!
Stane on i zakuca na vrata najbliže kuće, kad izlazi ciga:
Dobar dan, gos’n lepi!
A Bred će: -Jel’ mogu do toaleta, odužiću se? Baš mi je hitno!!!
- Nema problema! ¬ reče ciga ponosno.
Završi Bred, dade cigi 100 dolara i ode. Dođe kući i ispriča ANĐELINI:
-Bio sam u WC¬-u kod jednog cige, kad ono.. šolja sva od zlata!
ANĐELINA će na to:Ne vjerujem ja u tu priču!
-Ajde da vidiš! i odoše oni.
Tek što je Bred zazvonio, izlazi malo ciganče i smijući se, vikne:
-Ćaleeee! Evo ga onaj što ti se posrao u trubu!



-Kako se zoves ?
- Olja
-Skraćeno od ?
- Vukasin iz Bijelog Polja




<< Arhiva >>