Čarapice za blogericu Čarapa Floyd. hehe

11.10.2017.

Blogerica Čarapa Floyd. si je zazeljela temu Čarapice hehe,pa evo:



Što je vrhunac muške vjernosti?
Tri puta oženjen, a ima istu ljubavnicu.



Koje su tri najlepše stvari na svijetu?
- Piće prije i cigareta poslije.



Dolazi Cigo na granični prelaz, gura biciklo i na biciklu neku veliku vreću.
Zaustavi ga graničar, „dobar dan, dobar dan, šta imate u vreći, ništa, molim
vas otvorite“, Cigo otvori i fkt prazna vreća i graničar ga pusti. I tako dan za
danom, Cigo svaki dan na granici, svaki dan ista priča i sad graničaru postalo
sumnjivo, šta li ovaj prelazi svaki dan granicu a ništa ne nosi, ma mora da
nešto šverca ali džaba, ništa da mu nađe.
I poslije jedno 2 mjeseca, eto naravno opet Cige i sklanja ga ovaj sa
strane i kaže mu:
- „vidi, znam da nešto mutiš, haj mi sviju ti samo reci u čemu je fazon,
obećavam da ti neću ništa, ne kontam šta švercaš kad su ti
prazne vreće svaki dan?“ a Cigo mu odgovara:
-„pa bicikla gospon policajac“...



Oženio se Crnogorac Bosankom, ali nikako da legne sa Bosankom i da
obavi mušku dužnost. Prođe i godina, a Bosanka još uvek nevina. Jednog
dana kaže Bosanka Crnogorcu da bi trebalo da odu kod seksologa po savjet.
Odu oni kod seksologa, a ovaj pita Crnogorca zašto još nije obavio “dužnost”.
Na to će Crnogorac:
E, moj doktore,ali ja sam dole kao beba.
Jao, mužiću, pa što to ranije nisi rekao! Nije ni trebalo da dolazimo
kod seksologa jer takav meni i odgovara – reče Bosanka.
Znam, jado moja, samo što sam ja dole 52 cm i 4,5 kg pa
sam se uplašio za tebe – reče Crnogorac.



Povela majka sina na pregled kod liječnika. Mali, kad je vidio
doktora, počne sa histerijom.
-Ne boj se, sine, neće doktor, ne da mama!
A doktor dodaje:
- 'oće doktor, ako mama da...



Na dan roditeljskog sastanka:
Sin: I, tata, kako je bilo?
Otac: Sva sreća da imaš pozitivno iz vjeronauka,
sad ti samo Bog može pomoći!



Mujo napravio neki belaj i zaslužio zatvorsku kaznu.
Čuo on da novajlije u zatvoru zguze odmah prvi dan, pa mu sve muka...
sjeti se on da je Haso nedavno odležao kaznu i ode njemu po savjet.
Kaže njemu Haso: gledaj zatvorenicima u cipele, obično ko ima mali broj
nogu, mal mu je i kurac, njemu se predaj i neće te drugi dirat',
a neće te puno boliti.
I tako Mujo ode u zatvor, prvi dan odmah gleda u cipele, sve
veliki brojevi... kad u jednog ugleda 42.
Pridje njemu Mujo, naguzi mu se i kaže ja sam čuo da novajlije
ovdje prvi dan zguze, pa sam ja došao tebi.
Uvali njemu ovaj, a Muju iznenadi bol, ubi njega čo'jk...
Završi se to kaže Mujo:
"Boga ti koji ono ti broj cipela nosiš?"
- "Pa 42, što??"
- A jel'de ko da su ti malo male?




<< Arhiva >>