Svakodnevica hehe

09.10.2017.


Od danas svima koji komentiraju ovaj blog cu ispuniti jednu zelju da izaberu
kategoriju humora kojega bi voljeli da objavim,bilo to da se radi o sportu,
karikaturama,seksu,domacinstvu,politici,Bosni,Crnoj Gori,doktorima,
muskarcima,zenama,zivotinjama,crcima,autima,bakama i dekama,
oglasima,natpisima,jelu,kuhinji,alkoholu,mobitelima,ili bilo kojoj
drugoj temi...hehe
Pa izvolite odaberite vasu zelju,a svaki dan cu jednom od vas postaviti
tu kategoriju..



Zapalio se Crnogorac za zgodnu djevojku i pozove je
na spoj u parku. Nađu se oni u parku, sjednu na klupu, pa će Crnogorac:
- Mala, ja'l viđu ono cvijeće tamo?
Djevojka klimne, a on nastavi:
- Uberi ga, za tebe je!



Razgovaraju dva lopova:
U moje vrijeme, mi lopovi smo birali koga ćemo pljačkati.
Danas sam narod bira tko će ga pljačkati. Neki to zovu izborima.



Sjedi čovjek u kafiću i pije piće za pićem. Kad se onako
baš jako napio, uzima kaput i kreće prema izlaznim vratima.
Gospodine, zaboravili ste da platite!
Znam! Ja pijem da zaboravim!



Mujo i Fata se vjenčali nakon kratkog hodanja i jedva
dočekaše prvu bračnu noć da se napokon poseksaju.
Nakon seksa Fata uzdahne i reče:
– E moj Mujo, ništa ovo ne valja … pojma ti o seksu nemaš!
Mujo se snuždi pa uvrjeđeno odgovori:
– Ma jel' … sl'šaj, bona, kako ti mo'š to zaključit' nakon
samo tri'cet sekundi!?



Hoće plavuša da posvoji tromjesečnog dečaka iz Amerike. Pitaju je:
I što ćeš raditi s njim?
Kada počne govoriti, učit ću od njega engleski!



Šeta narkoman parkom i ugleda dvije djevojke....
Narkoman: Gdje ste ljepoticeeee!?
Djevojke: Nismo ljepotice!
Narkoman: Pa niste ni gdje ste....



Rodbina zvoni Fati na interfon:
- Ko je?
- Mi smo!
- Evo kad čujete signal gurnite vrata nogom.
- Što nogom?
- Pa niste valjda praznih ruku došli.




<< Arhiva >>