Ugodan jesenji vikend hehe

06.10.2017.




Šapuće žena svom mužu: 'Sjećaš li se, dragi, kako
je grmjelo i sijevalo kad smo se upoznali?''Da, da, sjećam se.
A ja nisam ozbiljno shvatio upozorenje!



Vraća se Fata vlakom iz posjeta majci, a Mujo je dočekuje na postaji.
Kad je Fata izašla, Mujo je samo pozdravi i uzme joj kofer....
Fata tužno kaže:
- Mujo vidi onog čovjeka kako se pozdravlja sa ženom - ljubi je i grli!!.
Mujo baci pogled i procijedi:
- Pa, normalno, kad je ispraća na put!!



Mujo i Fata se posvađali, lete teške riječi i pokoji tanjur, pa se Fata rasplače:
- Ti, bolan, men' nikad ne kažeš oprosti kad zajebeš nešto!
Mujo izbjegne jedan tanjur pa pokunjeno kaže:
- Dobro, bona, oprost' ...
Fata zgrabi još jedan tanjur i zafrljači ga na Muju:
- Najlakše je reć' oprosti!!!



Šta kaže DJ u Banovićima?
- Idemo roja, ruke vomgor i samo otaj rod!



Došla jedna mnogo ružna djevojka kod psihologa...
-Sanjala sam kako šetam gola kroz park... onda je najednom isto
iz grmlja iskočio potpuno gol muškarac. Potrčala sam što sam brže mogla...
-Pa jeste li ga uspijeli uhvatiti?



Fata sjela s jaranicama na kavu na čaršiju pa nakon uvodnih tračeva
uzdahne i požali se:
- Ja ne kontam, kako to ja ne mogu nać' nekog, onako, pravo finog i
dobrog frajera?!
Habiba odmahne glavom:
- A kakvog bi to ti, bona?
Fata slegne ramenima:
- Pa ono, da je fin i ... znaš, 'nako, osjećajan!
Habiba uzdahne:
- E moja ti, takvi ti već imaju frajere!



Važno obavještenje za ljude koji su kupili diplome!
Na tržištu se pojavio određeni broj krivotvorenih diploma, molimo da
provjerite svoje i dobro pazite od koga ih kupujete!




<< Arhiva >>