Ništa bez baba i djedova hehe

19.09.2017.



Tip ulazi u kafanu i sa vrata viče:
- Svi političari su kreteni!
Jedan od gostiju ustane i kaže:
- Hej, nemoj da vrijeđaš!
–Šta, ti si političar?
- Ne, ja sam kreten!



Posle 24 godine otišao Cigo da se zali na Titov
grob na Dedinje, pa kaze:
- "Joooj druze Tito, kako je lepo bilo dok si bio ziv, a vidi sada, nema para
nema penzije, kriza za hleb, kriza za vodu, kriza za struju..."
U to ga primeti redar koji se tuda muva, kao cuva grob, pa mu kaze:
- "Gubi se Cigo odavde, sad da imam metaka u pistolju, sad bi te ubio."
A Cigo ce na to:
- "Cujes druze Tito, ni metaka vise nema."



Na politichkoj klackalici prevagnuo je narod...
I ostao dole...



Ronaldo: Ja sam promašio penal -.-
Messi: Jebiga i ja sam -.-
Kaka: I ja sam -.-
Ramos: Ljudi nije to ništa, ja sam promašio stadion!!!



Kaže muž ženi:
„Tako si mi slatka, da bih te namazao medom i lizao, lizao, lizao...!”
A žena odgovara:
„Glupane, ja sam Bosanka, pospi me orasima pa me tucaj, tucaj, tucaj...!”



Daje narkoman oglas:
"Prodajem kameleona, zutog, mislim plavog, misliim zelenog!.. iidemoo..
Oopaaa..
Ne prodajem!!!



Šta je POVRATAK U BUDUĆNOST?
- Kad Crnogorac ne uspije u Zvezdi i Partizanu.




<< Arhiva >>