Malo i za ribolovce hehe..

10.08.2017.



- Kada crna mačka donosi nesreću?
- Kada si miš!



Fata otišla na poštu poslati Muji telegram na bauštelu da napokon
dođe malo kući, no kako je škrta, upita službenicu na šalteru:
- Jel' telegram jeftiniji ako je smrtni slučaj u pitanju?
Službenica sućutno klimne:
- Jest gospođo, pola jeftinije...
Fata ispali:
- Odlično, piš' 'vako: Mujo, dolaz' kuć', koljemo pijevca!



Došao čovjek zubaru i kada je zinuo, ovaj ga upita:
Oooo, danas smo imali oralni seks?
Što, zar mi je dlaka zapela za zub?
Ne, nego vam je vrh nosa posran.



Muškarci su kao komarci:
Ubodu pa odu!



Došao Mujo da se požali hodži da mu Beg jebe ženu.
Paa, jebi i ti njegovu. - odgovori Hodža.
Jebem Hodžo, jebem, ali on mojoj pravi djecu.
Pa pravi i ti njegovoj.
Pravim Hodžo, pravim. Ali ja njemu pravim male Begove,
a on meni siročiće.



Sjede Mujo i Fata predvečer i gledaju TV. Odjednom, iz čista mira,
skoči Fata i zvekne Muji šamar.
Bolan, koji ti je. š' s'me sad zveknula?
To ti je što si me cijelog života loše jeb'!
Sjede oni tako dalje, gledaju TV, pa kroz pola sata skoči Mujo i ošamari Fatu:
A što si ti sad mene lupio, šejtane jedan?
E, to ti je zato što znaš razliku!



Tko je intelektualac?
Osoba koja je u stanju da dva sata misli na nešto drugo osim na seks.




<< Arhiva >>