Fejs i ostala sranja hehe

28.06.2017.




Dođe Perica kući i kaže tati:
Danas sam dobio 5!
Bravo sine! A iz čega?
4 iz fizičkog i 1 iz matematike.



Koja je najčešća rečenica u Saboru?
-Ispravak netočnog navoda!



-Daćete mi teglu meda!?
-Koji cete? Imamo bagremov, lipov, kestenov, vrijeskov..
-Daj mi, brate, od pčele neki…



Ćerka obavještava oca da želi da se uda za svećenika…
On se protivi, ali ga, ipak, poziva na večeru…
- Da li ti znaš da moja ćerka mjesečno troši 2000 eura na garderobu, odakle ti pare za to?
- Bog će da nam pomogne!
- A da li znaš da se vozi samo u Ferariju, kako ćeš to da joj kupiš?
- Bog će da nam pomogne!
- Ne smijem ni da ti kažem koliko godišnje potroši na putovanja, kako ćeš to da rješiš?
- Bog će da nam pomogne!
- I tata, kako ti se čini moj voljeni?
- Nekako naivan i budalast, ali me u srce pogađa kad me naziva Bogom!



Mujo sjedi u dnevnoj s pivom u ruci i gleda TV, dok mali Mujica sa strane čita
neku knjigu, pa je nakon nekog vremena stavi na stol i upita Muju:
- Babo, bolan, š'a je to vakum?
Mujo konta, konta i nakon par sekundi ispali:
- Jeb'ga, Muj'ce, u glavi m' je, al' se nemerem sjetit'!



Branko Kockica kad legne da spava zove se Lego Kockica



Mali Perica dolazi na državnu maturu iz hrvatskog i za temu eseja dobije temu
"Što bih radio da sam direktor". Svi se marljivo bace na pisanje, samo
Perica sjedi prekriženih ruku, pa nakon desetak minuta dođe profesor do njega:
- Perice, jel' sve u redu, zašto ne pišeš?
Perica mirno odgovori:
- Čekam tajnicu da joj izdiktiram...




<< Arhiva >>