Restorani,kavane,kafići hehe

21.06.2017.




Mujo dolazi kod doktora:
- Doktore, ja bih želeo da me kastrirate!
- Bolan Mujo, nije to mala stvar, da li si se konsultovao sa ženom i djecom?
- Jesam, doktore, čak smo i glasali. - I? - 12 prema 1 za kastraciju!



Mali Perica išao s mamom u zoološki vrt. Ugledao je prvi put pauna,
pa se čudi. Nakon nekog vremena Perica kaže:
- Mama, mama, vidi, kokoš je procvjetala!



Na pučini veselo pliva porodica sardina. Odjednom, ugledaju podmornicu.
Najmanja ribica se uplaši i sakrije se iza mame.
Ne boj se * umiri je majka * to su samo ljudi u konzervi!



Pita Mujo Hasa:
- Zašto ti sjediš na prozoru dok tvoja žena pjeva?!
- Da ne pomisle ljudi da je tučem – odgovori Haso.



Dosao Mujo na benzinsku i pita radnika:
- "Koliko ti je kap benzina?"
Radnik odgovara:
- "Nista"
Mujo:
- "De mi onda nakapaj 50 litara"



Fata se nakon tuširanja dogega gola u spavaću sobu i stane pred ogledalo,
pa se počne okretati i gledati
Zavrti glavom, uvuče trbuh, podigne sise, napući usne... stoji ona tako par
minuta, pa se okrene i pogleda Muju koji čita novine u krevetu, pa procijedi:
- Za koga je, dobro je...



Kaže Mujo jednom prijatelju nakon što ga nije vidio par godina:
-Ajme Sabahudine, pa našto to ličiš? Debeo si ko bure, nemaš kose, niži si nego prije...
Ali ja se uopće ne zovem Sabahudin čovječe, ja sam Ibro,
prekine on odmah Muju. - I ime si promjenio..




<< Arhiva >>