Idemo malo na selo hehe

13.06.2017.



Razgovarale dvije gluhe babe:
Je li, a koji je danas dan, je l' četvrtak?
Ma, jok, , danas je četvrtak.
A što sam ja sve mislila da je danas četvrtak?



Poslije kraće vožnje autom u kojima se nalazila i zgodna devojka,
mladić se naprasno zaustavi na skrovitom mjestu pod izgovorom
da "motor nešto nije u redu". Nakon što je malo pogledao motor, kaže:
- Ne razumijem što se dogodilo, kao da se benzin odjednom
pretvorio u vodu! Što ćemo sad?
Djevojka odgovara mirno:
- Sad ćete se vi vratiti u kola, pokušat ćete me poljubiti, ja ću
vam udariti dva šamara i voda će se odjednom pretvoriti u benzin.



- Mama, jesam li baš muškobanjasta?- Nisi, sine.



Bračni par, koji već više godina nema djece, došao je do doktora za kojeg se
priča da ima 100% uspjeha u izlječenju. Doktor ih je oboje pregledao, izvršio sve
potrebne pretrage i na kraju zadržao suprugu zbog specijalnog tretmana.
Nešto kasnije doktor izlazi u čekaonicu i kaže suprugu:
- Ništa nemojte brinuti, sve analize pokazuju da će vaša žena moći rađati djecu.
Vašoj supruzi sam dao Hoffmanove kapljice i rezultati će se vrlo brzo vidjeti.
- Doktore, puno vam hvala! - zahvaljuje se suprug, dok doktoru prilazi
medicinska sestra i tiho mu šapuće na uho:
- Doktore, zakopčajte šlic, viri vam Hoffman!!



Legla mi je plata ali imam osjećaj kao da je već neko spavao sa njom.



Razgovaraju kirurg, arhitekta i političar o tome koji je najstariji zanat na svijetu.
Kaze kirurg:
– Bog je od Adamovog rebra napravio Evu – Bog je bio prvi kirurg na svijetu i to
veoma dobar – vidite kako nam je predivne žene stvorio.
Prekinu ga arhitekta:
– Čekaj, čekaj! Bog je Evu napravio tek šestog dana. Sjeti se šta je bilo na samom
početku – bio je kaos, pa je nastao red. Ko je napravio red nego arhitekta?
Na to će političar:
– Dobro, a šta mislite ko je napravio kaos?



Imaš dečka?
- Nemam.
- Zašto?
- Mama kaže da sam ružna ... a ti djevojku?
- Ne.
- A bi li mene za djevojku?
- Ne.
- Zašto?
- Pitaj mamu.




<< Arhiva >>