Babe i djedovi hehe

06.06.2017.

Idemo polako dalje..Hvala Lastavici sto je protekle dane prezentirala Humor..



Otišao čovek kod proročice.
Gleda ona njemu malo u dlan, malo u kuglu pa kaže:
– Imate dvoje dece.
Čovjek kaže:
– Mislite, troje?
A proročica odgovori:
– To ti misliš troje.



Stariji čovjek se udvara mladoj djevojci:
– Zar vam se ne čini da smo stvoreni jedno za drugo?
Djevojka:
– A zar se vama ne čini da ste vi stvoreni mnooooogo prije mene?!



Jada se Ciga doktoru:
– Doktore, strašne stvari mi se događaju. Čujem glasove, a nikoga ne vidim.
– A kad ti se to događa ?
– Svaki put kad telefoniram…



Prolazi čovjek grobljem i vidi ogroman kamen na kome piše:
„Brate, ako si pravi brat i drug pomozi, pomjeri kamen ovaj što mi na duši stoji i
olakšaj mi muke“
Čovjek proba da pomjeri, gura, vuče, i poslije podužeg mučenja, skoro se iskilavi, i
uspije da pomjeri kamen. A ono ispod njega urezano u kamen:
„Brate, ako si brat i drug, vrati ovaj kamen nazad da zeznemo još nekoga!“



Bila jedna majka koja je imala dva sina koji su se zvali „mozak“ i „sta te briga“.
„Šta te briga“ ode u školu i pita ga učiteljica kako se zove, on njoj odgovori
„šta te briga“, ona ga ponovo pita kako se zove i on kaže „šta te briga“.
Zove učiteljica majku i pita kako joj se zove sin, ona kaze „šta te briga“.
Drugi put zove i ponovo je pita kako se zove, ona kaže „šta te briga“.
Pita učiteljica majku:
– Da li vi ženo imate mozak.
Ona kaže:
– Imam, eno ga jede palačinke.



Otišao otac u kafanu i pije piće, kad priđe neki čovjek pa mu opali
šamarčinu a ovaj će njemu:
– ‘Ajde još jednom ako smiješ, pa ću ti dovesti sina!
Ovaj ga opet udari i ode otac po sina. Dođe sin u kafanu pa drekne:
– Nek’ se javi onaj ko mi je udario oca.
Dođe čovjek i reče da je on. Sin kaže:
– ‘Ajde, udari ga još jednom ako smiješ!
Ovaj mu zvizne šamar, a sin će ocu:
– ‘Ajdemo, ćale, vidiš da je to neka budala…



Umro carinik i dođe kod Sv. Petra. Dok je Sv. Petar razmišljao gde da ga pošalje,
carinik mu stidljivo kaže:
– Pa ja, ja bih na granicu, ako može.




<< Arhiva >>