Miran vikend vam želim hehe...

19.05.2017.



Spustila sam glavu, jer nisam znala što me čeka.
Ja nisam htjela to da uradim, ali on mi je naredio i prihvatila sam…
Zadržala sam zrak kada sam vidjela šta drži u ruci. Rekao je: „paziću“…
i počelo je… Poslije mi je rekao da otvorim više da bi mogao da gurne.
Počelo je da me boli… Više nisam mogla da izdržim pa sam počela da vrištim.
Onda je rekao da je izvadio… Krvarila sam! Osjećala sam se
kao na sedmom nebu…
– Pa gdje se to dogodilo? – upita prijateljica
– Juče u ordinaciji, to je moj prvi izvađen zub!



Razgovaraju dva pijanca u kafani:
– Uvjeren sam, hik, da nesreća nikad ne dolazi sama.
– U pravu si. Upravo ulaze moja i tvoja žena...



Došli Ciganka i Ciganin na sud da se razvedu. Sudija pita
Ciganku zašto je tužila muža. Ona odgovori:
– Ganja kurve, gospodine sudija.
Sudija se obrati tuženom i upita ga da li je to istina.
Ciganin odgovori:
– Nije, gospodine sudija, majku joj! Ja ih okupljam, a ona ih ganja...



Razgovaraju prijatelji:
– Šta je, Pero, zašto si u crnini?
– Umrla mi žena.
– Eh, šta ćeš.
– Vidim, Mile, i ti si u crnini?
– Da, meni je pre neki dan umrla punica.
– Nije ni to loše.



Kako Bosanac muva ribu?!
Bosanac: Mala, o’š bombon?
Ona: Hoću!
Bosanac: O’š dati pi*ke?
Ona: Neću!
Bosanac: Vrat’ bombon!!!



Sudija se obraća čovjeku koji je tužio svog susjeda:
– Vama je, znači, susjed rekao da ste majmun. Da li je to istina?
– Da, istina je.
– Pa što ga onda tužite?



– Kako glasi pitagorina teorema o nekretninama?
– Kvadrat u centru grada jednak je zbiru kvadrata na periferiji grada!




<< Arhiva >>