Natpisi i oglasi hehe

18.05.2017.



Priča muž ženi:
– Zamisli šta se desilo juče. Vratio se moj kolega Mate kući ranije
sa posla i zatekao ženu sa ljubavnikom u krevetu, pa od silnog
uzbuđenja dobio infarkt.
A žena će:
– To tebi ne može da se desi. Ti imaš jako srce.



Dogovore se dva bračna para da se međusobno mjenjaju.
Poslije izvjesnog vremena, jedan par sjedi na kauču. Jedan od njih kaže:
– Ova mjenjaža mi ne odgovara!
A drugi će na to:
– Ni meni. Ajde da vidimo šta nam rade žene.



Sjedi narkoman ispred ogledala i pucka prstima.
Nakon nekog vremena prilazi mu majka i pita ga:
– Nikola, šta to radiš?
A on će na to:
– A da, Nikola!



Ide djeda u radnju i kaže njemu baba:
– Kupi dvije stvari, zapamti, dvije stvari: kruh i mlijeko.
Vraća se djeda iz radnje i donosi četkicu za zube, a baba će:
– A gde ti je pasta?!



Došao Ciga kod ljekara, a onako ima ga jedno 150 kg žive vage i kaže:
– Doktore! Šta da radim? Nikako da „vodim ljubav“ sa moju ženu!
Ja ovoliki, a ona još deblja, pa kako god probamo, ništa ne možemo da uradimo?
Doktor zamišljeno gledajući kroz prozor reče:
– Dođi ovamo. Je l’ vidiš ona dva kera dole na ulici kako „vode ljubav“? Probajte i vi tako.
I Ciga ode. Poslije par dana eto ga nazad sa poklonima za doktora…
– Šta ima Cigo? Je li uspjelo i kako je bilo? – pita doktor
– Ma super! Isprva nas bilo malo sramota da „vodimo ljubav“
na ulici, al’ posle smo navikli.



-NIKAD MI NI JEDNU ŽELJU NISI ISPUNIO!!!
-Ludačo, ne mogu da udavim svoju majku!!!



– Dragi, ‘ajmo nešto lijepo zajedno raditi?
– Da, draga, hajde da vodimo ljubav?
– Ne, dragi, ‘ajmo nešto što i ti znaš.




<< Arhiva >>