Dobar tek hehe

17.05.2017.



Došla žena u posjetu mužu u zatvor, pa ga pita:
– Kako se osjećaš, dragi?
– Kao kod kuće – odgovori muž.
– Baš se radujem, a kako to kao kod kuće?
– Pa ovako: jelo je neukusno, roba neispeglana, nema vođenja ljubavi,
a ne smijem ni izlaziti!



Nakon lokalnih izbora žena pita muža, nesuđenog odbornika:
– Dragi, koliko si dobio glasova?
– Dva – odgovori on.
– Đubre jedno, znala sam da imaš ljubavnicu!



Kaže muž svojoj ženi:
- Pozvao sam prijatelja na večeru!
Žena poludi i kaže:
- Šta?! Sve je u neredu! Nisam bila u kupovinu, nisam ništa oprala,
svi tanjiri su već nedelju dana prljavi i ništa mi se ne kuva!
Muž kaže:
- Znam sve to, nego budala ima namjeru da se ženi pa da mu
pokažem kako je u braku



Kako me savjetuju prijatelji:
- Auuu!- Jbg!
- Biće bolje!
- Ne znam što da ti kažem!



Došao Ciga u vojsku i poslije 3 dana traži od kapetana da ide kući.
– Da li si normalan, 3 dana si u vojsci i hoćeš kući?! – zagrmi kapetan.
– Gos’n kapetane, Mileva me ‘oće, moram kući. Smak sveta će bude ako ne odem!
– Dobro, ako je tako. Ali sutra da dođeš, jesi čuo?!
Prođe jedna nedjelja, nema Cige, prođe druga, nema Cige.
Tek nakon mjesec dana dođe Ciga i kaže:
– Gospodine kapetane, ja doš’o!
– A ko si ti?
– Pa, Ciga, znate, pustili ste me kući…
– Pa gde si ti, magarče jedan, jesam li ti rekao da dođeš sutra?!
Tek će Ciga:
– Gos’n kapetane, ja doš’o danas…



Svi naši jezici:
– Kako se na crnogorskom kaže sprdnja?
– Sprdnja.
– A kako se na srpskom kaže sprdnja?
– Sprdnja.
– A na hrvatskom kako se kaže sprdnja?
– Sprdnja.
– Na bošnjačkom kako sprdnju zovu?
– Sprdnja.
– Kako to, ista riječ, a jezici različiti?
– Jezici jesu različiti, ali nam je sprdnja ista!



žena na pijaci gleda tezgu sa jagodama.
- jesu li ovo gmo jagode?
- niiisu... - odgovara prodavac.
- jesmo! - odgovaraju jagode.




<< Arhiva >>