Da nam rata nikad ne bude hehe

15.05.2017.



Mlada žena uči da vozi kola. Jednog dana vozi vrlo lose,
pa kad je po drugi put prošla pored znaka „Stop“ bez zaustavljanja, instruktor je upita:
– Da li vam je vaš suprug ikad rekao da imate lijepe crne oči?
– Jeste… – odgovori ona zbunjena neočekivanim pitanjem.
– Pa zašto ih onda ne upotrebljavate?



Vozi djeda, mladu stoperku i mjerka li mjerka.
– Šta gledaš djeda, sviđa ti se minjak?
– Ma gledam i divim ti se. Eh, al’ bi te…
– Može, kol’ko daješ za ovakvu picku!
– Ma za nju ništa, al’ za dobar kurac dao bi ovaj mercedes.



Đurđevdan. Slavski ručak je u toku. Dok narodnjaci gruvaju sa zvučnika, gosti sjede,
međusobno razgovaraju i šale se. U jednom trenutku u kuću ulazi gost sa darovima u rukama.
Kada ga je vidio, domaćin ustade i veselo se obrati prvom do sebe:
– Ustani kume, da sjedne moj žirant!



– Mama, mama, hoće dečko da me ženi, a nije me još ni upoznao…
– Udaj se kćeri, dok te još nije upoznao!




Nakon godinu dana braka žena kaže svom suprugu:
– Znaš, bila sam glupa kada sam se za tebe udala.
A muž će na to:
– Znam draga, ali bio sam zaljubljen i nisam primjetio.



- Kako se zove sin od Chuck Norrisa?
- DjeChuck.



Otišle ženske moždane ćelije da se druže sa muškim,kad ono
tamo nema nikoga!
Dozivaju one, kad najednom glas iz dubine-svi smo dole!!!!!!!




<< Arhiva >>