13 GODINA EUROSMIJEHA hehe

11.05.2017.


Eto dragi moji kako vrijeme brzo leti..Tko bi rekao,ali tako je..
13 godinica se je nakupilo ovdje...Pa neka bude jos najmanje toliko hehe..



Dvije prijateljice intimno razgovaraju:
– Voliš li više voditi ljubav sa starijim ili sa mlađim muškarcima?
– Svejedno mi je. Starijem je potrebno dva sata, a mlađi bi svaka dva sata.



šta prvo treba skinuti sa zgodne medicinske sestre?
-Doktora..



Dođe Ciga u Afriku, sretne crnca i upita ga:
– Je li, bre, jeste vi svi tako crni?
Afrikanac odgovori:
– Jesmo!
A Ciga pita:
– Pa kakvi su vam onda Cigani?!



Dobio Mujo cekove i, naravno, poceo da trosi na sve strane.
Na kraju ga pozovu u banku i kazu:
- Slusaj ti Mujo, znas li da si u takvom minusu da mozes
u zatvor da odes
- Pa sto da radim
- Treba odma' da vratis pare sto si potrosio
- U bolan, sto me uplasi, pa sad cu da ti napisem cek.



zasto je drkanje bolje od sexa?
... u zadnji tren mozes promjenit partnericu…



Nakon subotnjeg izlaska kćeri s momkom, pita je majka kako je bilo.
I tako priča kćer:
– Moja mama, idemo ti mi do kafića – a mene stid.
– Popili mi piće – a mene stid.
– Kaže on aj’mo se provozat – a mene stid,
– Stavio mi on ruku na grudi – a mene stid.
– Počeo me ljubit – a mene stid.
– Stavi mi ga on – a mene stid.
– Izvadi ga on – a meni krivooo!!



Pita jedan Ciga drugog:
– Je l’ imaš 100 eura na zajam?
– Nemam bato, majke mi, a i da imam – odakle mi?



Pita profesor prava studenta na ispitu:
– Ima li muž pravo otvoriti pismo adresirano na njegovu ženu?
Student:
– Pravo ima, al’ nema hrabrosti!


Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Creation graphique


<< Arhiva >>