Paseki hehe

02.05.2017.




Koliko je dužina spolnog organa
vazna za dobar sex?
- Kao i duzina paprike za dobar ajvar.



Pita učiteljica djecu ko masturbira iliti narodski rečeno DRKA? Svi digli ruke osim Perice.
Učitejica se čudi, zna da je on bio najbezobrazniji....
"šta je Perice, zar ti ne masturbiraš ( DRKAŠ)????"-kaže učiteljica
"MA JOOOK...ja već pomalo JEBUCKAM...."



Vraca se Fata kuci sva uznemirena ."Moj Mujo kakva bezobrazna svijeta ima!
Zaustavi me
neki manijak i rece mi ako mu popusim dace mi ove cipele .!"



došla buduća mlada u salon vjenčanica odabrati haljinu za svoj dan iz snova.i
pita prodavačica kakvu će te?
kaže ona''potpuno bjelu''!
a prodavačica će na to''bjela je simbol čistoće ako ste sagriješili bolje vam je
rozu ili neku druge boje takav je običaj''!
mladenka „pa...dobro...dajte vi meni onda bjelu sa digdi digdi rozim cvjetovima..



Koja je razlika između titanika i plavuše?
Na titaniku se zna koliko je bilo ljudi.



Dosao novi efendija djeci u mekteb, pa se kroz razgovor upoznaje sa njima.
"Kako se ti sine zoves?", upita djecacica u prvom redu.
"Zovem se Fatih."
"Bas lijepo ime. Ti onda sigurno znas prouciti Fatihu!"
Djecak veselo potvrdno odgovori i na efendijino zadovoljstvo prouci tu suru.
"A kako se ti zoves?", upita dalje jednu djevojcicu.
"Moje je ime Kevser", odgovori djevojcica.
"Kako lijepo ime, ti mora da znas prouciti suru Kevser! (Inna eatajna)"
Tako i djevojcica prouci suru prema svom imenu.
Tada efendija primijeti kako se jedno dijete stalno sakriva iza stola, pa i njega
upita za ime, a djecak ce:
"Ja se zovem Jasin, ali me svi zovu Subhaneke."



Plese mali Mujo sa visokom,zgodnom djevojkom i onako u prici
djevojka ga upita
-"Koliko si ti visok?"
Mujo odgovara:
-"Inace sam visok 180cm ali nikako ne znam sta mi je veceras."




<< Arhiva >>