Muškarci-žene hehe

22.03.2017.




Napisala crnka status na facebooku:
"Glupa sam!"
A plavuša ostavi komentar: "Kradem



Gleda sin sliku oca i majke i pita oca:
• Tata, zašto na slici ti sjediš, a mama stoji?
• Sine, ta slika je napravljena poslije naše prve bračne noći.
Ja nisam mogao da stojim na nogama, a majka nije mogla da sjedi.



Bosansko udvaranje:
Imam jedan život i tebi bi ga dao,
imam jednu ljubav i tebi bi je dao,
imam jedno srce i tebi bi ga dao,
a da daš picke ne bi ' vako srao.



Došao Mujo u pekarnicu i traži kruh.
pekar ga upita:crni ili bijeli?
mujo.svejedno ,bolan, nisam ti ja rasist..



Čak Noris razumije žene ,,,



Družili se Mujo i Haso od djetinjstva. Mujo ode u Njemačku, a Haso ostane na selu.
Poslije nekoliko godina Mujo postane poznati biznismen i pozove Hasu u goste.
Stigne Haso kod njega: velika zgrada, ogroman stan. Mujo mu pokaže:
Ovo je kuhinja, ovo je spavaća soba... Slušaj, moram na sastanak, a ti
ostani dok se ja ne vratim.
Razgledao Haso stan, ali jednog momenta mu prigustilo. Potraži on WC,
ali nikako da ga nađe. Kada više nije mogao da izdrži, ugleda fikus, iščupa
ga i obavi veliku nuždu.
Vrati se Haso kući u Bosnu, a od Muje stigne telegram: "Haso, znam da jesi,
javljaj gde si, već tri stana promenih, a vazda isto smrdi."



KRIZA SREDNJIH GODINA
Nakon 25 godina braka pogledao sam jednog dana svoju ženu i rekao:
"Draga, prije 25 godina imali smo jeftin stan, jeftin auto, spavali smo
na kauču i gledali mali crno-bijeli TV,
ali sam išao u krevet sa zgodnom dvadesetpetogodišnjom plavušom.
Sada imamo lijepu kuću, veliki auto, veliki krevet i plazma TV, a spavam
sa pedesetogodišnjakinjom.
Čini mi se da tu nešto nije u redu."
Moja supruga je razumna žena.
Rekla mi je da lijepo nađem sebi dvadesetpetogodišnju plavušu, a ona
će se pobrinuti za to da ponovo
živim u jeftinom stanu, vozim jeftin auto i spavam na kauču.
Zar starije žene nisu super? One zaista znaju kako riješiti krizu srednjih godina.




<< Arhiva >>