Taj vražji auto hehe

07.03.2017.



pitaju jednu ženu:
"zašto tebi služe sise?"
"za ukras"-kaže ona.pitaju drugu ženu:
"zašto tebi služe sise?"
"da dojim dijete".odgovori ona.a pitaju fatu:
"zašto tebi bona fato služe sise?"
"čuj zašto služe,pa da mujo mezi uz picku."



Ne volim ljude koji uzimaju drogu, posebno graničare.



Otac uspavljuje kćer:
-Mirno spavaj zlato,ništa ne brini...
Ako ti tokom noći zatreba bilo što,ti samo zovi tatu i mama će odmah doći.



Konobar: " Izvolite. "
Momak: " Dvije kafe.."
Cura: " Izvinite, ja ću Fantu.."
Momak: " Ništa mi ne Fantaziraj, uzmi kafu i šuti. !



Našli se Crnogorac, Englez i Francuz. Englez se pohvali:
- "Kad ja viknem sa Big Bena "živjela Engleska" odzvanja
još petnaest minuta!"
Francuz:
- "Kad ja viknem sa Eiffelovog tornja "živjela Francuska"
odzvanja još pola sata!"
Sluša ih Crnogorac, pogladi brk pa će:
- "Kad se ja popnem na brdo i viknem "ljudi ajmo radit" još
mjesec dana odzvanja "ne jedi govna Radovane "



Prodaje ciga sijalice na pijaci. Prolazi čovek i pita ga pošto su sijalice.
-30 dinari ispravne, a 15 dinari neispravne !
-Pa kome još trebaju neispravne sijalice ?-zapita se čovek.
-Pa kad ukradeš u preduzeće da zameniš !



Kako Bosanci kazu prijatno:
-Diši jebem ti mater..




<< Arhiva >>