Malo i do toaleta hehe

06.03.2017.




Podiže plavuša na bankomatu pare i kuca PIN
Stoji iza nje druga plavuša i govori:
- Vidjela sam ti PIN, četiri zvjezdice
Nije nego 1549



Razbolila se Fata i hoce ići ljekaru, ali nema knjižice. Kaže njoj Sadeta:
" Evo ti moja pa idi".
Došla Fata i pita nju ljekar:" Šta vam je Sadeta?"
..aa Fata će: " Ma jetrva bolan



Kada je Albert Einstein sreo Charlie Chaplina, nakon što su se rukovali,
Einstein je rekao:
– Ono čemu se najviše divim kod vas jeste vaša univerzalnost.
Vi ste umjetnik koji ne kaže ni jednu jedinu riječ,
a ipak vas cijeli svijet razumije.
– To je tačno – odgovorio je Chaplin – ali vaša slava je još veća –
cijeli svijet vam se divi, a nitko vas ništa ne razumije



Pita mali sin tatu:
- Tata, tata šta je to muškarac?
- To je sine neko ko je jak, ko na sve pazi, voli i brine o svojoj porodici...
-Tata, pa to je super. Hoću i ja da budem muškarac kao mama.



Pita tratinčica drugu – Oš' se ševit?
Kaže druga – odjebi, imam fotosintezu



Kako Ciganka reklamira Arijel prasak?
-Jao ljudi,ćudo od prasak!Vidite moju suknju,ona mnogo smrdi.
Ja kad umocim u vodu,umocim u Arijel,mirise na cveče.
-Vidite moju bluzu,ona mnogo smrdi.Ja kad umoćim u vodu,umočim u
Arijel,mirise na cveče.
-Vidite moje gače,one mnogo smrde.Ja kad umocim u vodu,umocim u Arijel,
umocim u vodu,umocim u Arijel,umocim u vodu,umocim u Arijel...



zašto u ciganskim svatovima ima najviše kolača ?
pa da muhe ne idu na mladu




<< Arhiva >>