Hehe te poruke

16.02.2017.




Pokušavajući alkoholičarima objasniti štetnost alkohola,
liječnik je donio dvije tegle.
U jednoj alkohol u drugoj voda a u svakoj po
glista.
Naravno-glista u alkoholu je uginula, na što je liječnik upitao prisutne
što to znači.
Javi se Štef i kaže:ako bumo pili alkohol,nebumo imali gliste...



Vrijeme liječi sve...zato se u ambulantama čeka satima!



Sreo Plenkovic cigana, pa ga upita:
„Cigo jesi li ti član HDZ-a?“
Cigo odgovara:
„Ne gospodine, ja sam mali lopov“!



Ovi sto misle da ce se zaposliti odmah poslije diplome..
Zive u goroj zabludi od djecaka crkvenog zbora Vatikana ....
koji misle da su tu da pjevaju.



Kaže žena mužu
Da je Bog predvidio da mi žene pušimo kurac sperma bi imala ukus
čokolade
Muž odgovara
Naravno da je predvidio, zato i ima ukus omekšivača...........................
da bi vas podsjetio da nam operete veš



Žali se pijanac svome drugu, pa kaže:
- "Znaš, ja sam vrlo rentabilan. Meni dnevno treba litar rakije,
litar mlijeka i mačka."
Ovaj ga pogleda začudjeno i upita:
- "Pa dobro šta će ti mačka?"
A ovaj mu odgovori:
- "Pa treba neko da popije to mlijeko."



Zovu Muju iz policije: "Mujo, imamo jako teske vijesti! Neko ti je provalio u
kucu, popio svo pivo i silovao Fatu....
Veli Mujo "Šta, zar samo nakon 4 piva?"




<< Arhiva >>