Što nam to Školarci rade hehe

15.02.2017.




On:
-Aj sad malo usnama, sisaj, jezikom, grickaj ga, sad malo brže...
čekaj, uspori...
Ona nervozno:
-Izvini, jesi ti nekad pušio kurac?
-Molim? Svašta...Naravno da nisam!
-Pa, što me učiš onda?!



- Jao, jeste vi blizanci?
- Ne, zašto pitate?
- Majka vas je isto obukla, pa zato
- Gospodine, izađite iz auta i ponesite vozačku i saobraćajnu.



Dosao Štef na ispovijed : Velečasni zgriješio sam, pokupio sam
autostopisticu,
ona se pocela migoljiti i maziti me po nozi, ja nabijem gas i
odvezem je njenoj kući.
- Pa gdje si sagriješio?
- U mislima, sveti oče.
- U redu, sad otiđi doma i za pokoru popij tri kante vode.
- Ali oče tko jos pije toliku vodu za pokoru?
- Vol, dragi Štef, vol.



"Draga, šta ima za ručak ?"
- "Ništa mili !"
- "Pa i jučer je bilo 'ništa' !"
- "E, pa spremila sam za dva dana..."



Kako se zove zaštitnik hrvatskih političara?
Sveti Pinokio



Studentica oralno "obradila" profesora i ovaj upita:
" Je li to sve ili ćete probati za veću ocjenu? "



Subject: 3 vica u jednoj rečenici
- Cigo jedinac, istuširao se čim je došao s posla.




<< Arhiva >>