Što ljepši vikend vam želim hehe

10.02.2017.




Sredovječni par je imao dvije kćeri, ali su uvijek razgovarali kako
bi bilo lijepo imati i sina.
Odlučili su probati još jednom, ne bi li dobili sina.
Žena je zatrudnjela i rodila zdravo muško dijete.
Presretni otac pohitao je u rodilište da vidi svog novorođenog sina.
Kada je vidio najružnije dijete ikada, prestravio se.
''Nema šanse da sam ja otac ovog nesretnog djeteta!'' - rekao je ženi.
''Pogledaj ove dvije prelijepe djevojčice kojima sam otac!
Ti si švrljala iza mojih leđa!''
Žena se osmjehnula i odgovorila:
''Ne ovaj put!''



Šiptar na samrti zove ženu: Ženooooooo
- Tu sam, sve će biti dobro. . .
Šiptar opet : Sineeeee
- Tata, i ja sam uz tebe. Ne boj se ničega, sve će ovo proći
A Šiptar opet: Kćeriiii
- Tata, tu je tvoja kćer. Ne boj se!
PA JEBEM VAM SVE, IMA LI IKO U PEKARI !?!



Zašto žene glume orgazam?
- Zato što misle da nas je briga da li su ga doživjele.



Probudi se Fata i kaže Muji:
- Sanjala sam veliku livadu punu velikih kurčeva...
A na to će Mujo:
- Jel tamo bio i moj?
Tada će Fata:
- Rekla sam velikih.



Ako u bolnici vidiš da neka medicinska sestra drži toplomjer zadjenut za uho,
budi siguran da neki od pacijena drži hemijsku olovku u guzi.



Pitali jednu bakicu u čemu je tajna njene dugovječnosti a ona kaže:
  Za bolje varenje, pijem pivo; ako nemam apetita, pijem bijelo vino;
kad mi nizak pritisak,
pijem crno vino; kad mi je visok pritisak, pijem rakiju; ako se prehladim,
pijem kuvanu rakiju ili kuvano vino...
  A pijete li ikada vodu?
  Vodu?! Ne, nikada nisam bila toliko bolesna!



Mujo i Facebook
Upišite vašu zaporku
sarma
Žao nam je, zaporka mora da sadrži više od 8 znakova
kuhana sarma
žao nam je, zaporka mora da sadrži bar jednu brojku
1 kuhana sarma
žao nam je, zaporka ne smije sadržavati razmake
5jebenihkuhanihsarmi
žao nam je, zaporka mora sadržavati bar jedno veliko slovo
5jebenihKUHANIHsarmi
žao nam je, zaporka ne smije sadržavati više od jednog
velikog slova uzastopce
5jebenihKuhanihsarmi, i da se nosiš u pizdu materinu govno jedno
žao nam je, password ne sme sadržavati interpukcijske znake
5jebenihKUHANIHsarmi nabijem te na kurac i tebe i tvoju zaporku
mamicu ti jebem kretenčino
žao nam je, ta zaporka se već koristi.




<< Arhiva >>