Nu,opet vikend hehe

27.01.2017.



Došla baka na autobusnu stanicu
da kupi kartu:
Baka :
-Dajte mi jednu kartu do Muda.
-Bako nema tog mjesta..
A baka opet:
-Ma dajte mi jednu kartu do
Muda!
-Ali bako, nema tog mjesta.. Da
niste mislili na Jajce?!
Baka:
-Joooj.. Znam da se nešto vrti oko
kurca...



Dolazi muž s posla, a ženica s vrata viče:
• Dušo, pogodi što je za ručak?
• Idi u picku materinu, pa ja ne mogu da pogodim
što je za ručak ni kad je u tanjuru!



kako je plavuši najlakše izbiti zube?
nacrtaš kurac na beton.



Kaže mali Ivica tati:
- Tata, kad si otišao, mamu je posjetio ekolog!
- A kako znaš da je bio ekolog?
- Pa pitao ju je jel' Zrak čist...



OBAVIJEST S KAPTOLA
"OBAVJEŠTAVAJU SE SVE ŽENE , KOJE GOLE LEGNU U
KREVET S NEKIM , I UZVIKUJU :
- OH , MOJ BOŽE !
- OH , MOJ BOŽE !
- OH , MOJ BOŽE !
- AAAAA , OOOOOO , TOOOOOO , OH , OH MOJ ...
OH MOJ BOŽE !
da se to NE MOŽE smatrati MOLITVOM !!! "



Pita uciteljica djake:
Djeco,da vidimo,zna li neko svjetske valute?
Javi se Marko:
Dolar!
Bravo Marko to je valuta SAD-a.Dalje?
Marica:
Funta!
Lijepo Marice,to je valuta Engleske.Dalje,zna li jos neko?
Perica:
PUTA!
Crni Perice,koja ti je to valuta,nisam nikad cula za nju.
A Perica ce:
Ima,ima u Srbiji.Evo dodje moja sestra iz Beograda sa novom
bundom i pita je baba kol'ko je dala za nju.A ona kaze"5 PUTA"



Cigo na Jelačic placu galami:
Neću da pečem kolače i NEĆU DA PEČEM KOLAČE!!
pita ga pandur: "Šta se dereš, kakvi kolači?"
Cigo veli: "Nekad smo mi krali, Hrvati ratovali a Albanci pekli kolače,
a danas Albanci ratuju, Hrvati kradu, a ja NEĆU DA PEČEM KOLAČE!!!




<< Arhiva >>