Za ljubitelje pasa hehe

26.01.2017.



Ulazi mađioničar u salon pun kauboja i kaže:
- Imam jedan trik za vas. Kad pljesnem ruk-
ama vama će se dignuti kurac, a kad zazviž-
dim spustiće se.
Kaže jedan kauboj:
- Aj na meni probaj.
Mađioničar pljesne rukama, njemu se digne.
Kad mađioničar zviznu njemu se spusti. I ta-
ko na dva-tri kauboja ponovi. Kad dolazi stari
kauboj, starac od 80 godina i govori:
- Aj probaj na meni, nije mi se digo 20 godina.
Mađioničar pljesne rukama, starcu se digne.
Kad odjednom čiča potegnu pištolje i zaprijeti:
- Nemoj da bi ko zviždao!



Ako posle prvog sastanka, dečko zna boju tvojih očiju,
to znači da imaš male sise



Pita učiteljica Pericu:
-Perice navedi mi jednu slučajnost?
Perica:
-Moji mama i tata su se vjenčali na isti dan!!



Firma...8 u jutro...
Šef mora nekome dati otkz::
-Imam lošu vijest. Zbog reorganizacije moram nekoga otpustiti.
Prvi kaže:
Mene ne možete jer ja sam crnac, a to bi bila rasna diskriminacija
- Ja sam žena, mogla bi vas tužiti za diskriminaciju spolova...
-Meni kao muslimanu ne smijete dati otkaz jer će to biti vjerska diskriminaciija...
-Probajte meni u 65-toj godini dati otkaz, pa ćete se suočiti sa
optužbom za diskriminaciju zbog godina...
Svi pogledi padnu na posljednjeg, mladog radnika koji se na trenutak
zamisli pa tiho kaže:
-Sefe u Zadnje vrijeme se osjećam kao gej..



Objašnjenje Statusa veze - komplicirano
- pokušat ću objasnit Zašto je moja veza komplicirana.
U braku sam ali imam ljubavnicu. Ona je također u braku pa
ima mene za ljubavnika.
Njen muž također ima ljubavnicu i to njezinu prijateljicu koja je udana
za ljubavnika moje žene.
On iz prvog braka ima odraslu ćerku koju povremeno ja trošim Zato što
on troši moju ženu, ja njemu ćerku.
Nedavno sam saznao da ju troši i moj sin koji inače hoda s ćerkom moje
ljubavnice.
Plod ne pada daleko od stabla pa se pitam gdje je u toj priči moja ćerka jer
ne može biti da je ona izostavljena iz tog ćušpajza.
Jesam li vam rekao da je komplicirano, niste mi vjerovali ?



Pitali mladića bi li radije oženio stariju seljanku ili mlađu Zagrepčanku.
Stariju seljanku naravno , odgovara on
Zašto???
Starija seljanka ima 23 godine a mlađa Zagrepčanka 39.



Čovjek sjedi u kafani iz dva razloga:
1. Ima ženu!
2. Nema ženu!




<< Arhiva >>