Muškarci-žene hehe

03.01.2017.


Kao sto sam jucer rekao polako cemo krenuti,i posto imam jos par
dana starog bolovanja i to cemo iskoristiti hehe,tako da se citamo
ponovo od 9 Sijecnja...



Šta kaže plavuša na prvom izlasku sa dečkom?
-Vadi ruku iz mojih gaćica. Brojim do 100000...



Zašto se King-Kong zaljubio u plavušu?
Zato što je majmun.



Gužva u hotelu, nedostatak slobodnih soba , pa recepcionar u
dvokrevetnu "smjesti" pedera i starijeg invalida.
Peder obuče pidžamu i leže u svoj krevet. Invalid poče da se
sprema za spavanje
Najpre skide protezu sa lijeve noge i ostavi je na noćni stočić.
Zatim skide protezu sa desne ruke i ostavi na isti stočić. Poslije toga skide
vještačku vilicu i stavi je u čašu. Kad je počeo da skida periku, peder mu reče:
- Matori , kad skineš dupe, baci ga kod mene!!!



Došao čovjek poslovno u veliki grad, smjestio se u hotel i pita se
šta bi radio to veče... Prelista malo oglase i nađe ponudu: Ela, 19 godina,
duge noge, velike grudi, perverzna, traži partnere za provod...
Okrene on njen telefon, čuje jedno seksi "Halo" i počne:
- Ćao, vidjeo sam tvoj oglas, voleo bih da odmah dođeš u moj hotel i
radiš mi stvari.
Plaćam koliko treba. Hoću seks, hoću prljavštine, hoću da mi govoriš
razne stvari...
Ponesi kožnu odjeću, sve seksi igračke koje imaš, lance da me vezuješ,
čokoladni sirup kojim ćeš me polivati i lizati ga sa mene i ja sa tebe, hoću SVE.
Kako ti zvuči?
- Zvuči fantastično, ali da biste dobili izlaz na vanjsku liniju pritisnite 9...



Prolazi zgodna ženska pored zatvora i čuje se glas:
-Gdje si mačko! Šta radiš u subotu uveče za 4 godine?



Menstruacija je kao Djeda Mraz.Ako si bila zlocesta nece doci..



Žena se vratila iz shopinga i zatekla muža u krevetu sa ljupkom
mladom ženicom.
Upravo kad se spremala osuti paljbu na njega, on joj kaže:
- Možda te zanima, kako je uopće došlo do ovoga?
Vozeći se zaobilaznicom do doma, ugledao sam ovu djevojku,
koja je bila pokisla i izgledala umorno.
Poveo sam je i dovezao sam je kući, dao joj nešto da pojede, točnije
juneći odrezak, koji sam jutros kupio na tržnici i kojeg ti nisi htjela pojesti
za ručak jer si rekla da je “tvrd k'o kurac”.
Budući je bila pokisla od glave do pete, dao sam joj one cipele, koje si ti
odbacila, jer su ti bile pola broja premale pa ih ne nosiš jer se nećeš patiti
zbog moje “škrtosti”.
Bilo joj je hladno, pa sam joj dao tvoju jaknu, koju sam ti kupio za rođendan,
ali ju ti nisi nosila zbog boje, koja ti nije pasala. I hlače su joj bile mokre, pa
sam joj dao tvoje, znaš one od jeansa, koje su tebi bile male, ali njoj su
stajale kao salivene.
Naposljetku, kad je odlazila, upitala me: "Ima li još nešto, što tvoja žena
više ne upotrebljava?!"




<< Arhiva >>