U kuhinji hehe

13.12.2016.



Razgovarali Amerikanac, Grk i Zagorac, pa će Amer:
-Naša vojska ima tako jako oružje da može probiti Zemlju s kraja na kraj,
postaviti gvozdenu šipku i promjeniti smijer kretanja zemlje!
Na to će Rus:
-Naša mornarica ima tako brze brodove da za 1 sat moze oploviti svijet!
A Zagorac će:
-Moj kum Joža iz Krapine ima pimpek 50 cm minimum!
Našli se svi u laži, pa riješili da malo smanje doživljaj. Sad će Amer:
-Dobro ljudi, nemamo mi baš tako jako oružje, al' Amerika je Amerika,
ipak smo najjači.
-Pa i mi Rusi nemamo baš tako brze brodove, ali naša mornarica je
poznata stotinama godina. - reče Rus.
A Zagorac će na to:
-I ja sam slagao ljudi, moj kum Joža nije iz Krapine ,
nego iz Zaprešića!



Dopada li ti se moj novi sesir? -Pita zena muza.
-Divan je. Zaklanja ti cijelo lice.



što pjeva cura bez sisa?...
-nedirajte mi ravnicu…



Pravi mi danas društvo – kaže djevojka mladiću.
– Idem kod ginekologa.
On je čekao u čekaonici, a kad se djevojka najzad pojavila,
zadivljeno mu reče:
- Ti si zaista divan! Poznajemo se tek mjesec i po dana, a ja
sam već u četvrtom mjesecu trudnoće!



ŠTO JE NAJVEĆA SRAMOTA ZA MUŠKARCA?
Kad se sa erekcijom zaleti u zid i slomi nos.



Dolazi iz Njemacke Cigo kad vidi svoju ženu trudnu.
- Ženooo, kako si trudna, kad ja nisam bio tu?!
- Kad si otišao,odnio si šećer, odnio si džem,
pa čime ja da počastim kuma??



Krenili cigani na njivu da kopaju i nemaše kud nego ostaviše
dedu da im čuva djecu. Provedoše cijeli dan u kopanju i kad se
vratiše kući ugledaše sljedeću situaciju: deda sjedi na fotelji, raširio
noge i izvadio onu stvar, a djeca se igraju s njome.
• Ajooooj, deda, pa jesi l' normalan? Šta si djeci dao kurac da se igraju?
• Pa šta da im dam?! Makaze - pa da izbiju sebi oko?!



<< Arhiva >>