Punice,svekrve i Bolivud hehe

01.12.2016.


Danas u Bolivudu blogeri Bellarte i Sewen hehe



Koji je najprodavaniji poklon za 8. mart u Crnoj Gori?
Aparat za brijanje.



Radila Fata kao policajka i dobije menstruaciju u sred posla.
posto nije smjela napustiti radno mjesto nazove u postaju i
zatrazi zamjenu.tek nakon tri sata stize kolega da je
zamjeni,ali mrtav pijan?
Pa covjece kakav si to dosao,zasto si pijan?
Joj cuti bona ,kad si ti javla da si dobila menstruaciju
prvo je platio rundu Dzafer pa zamjenik sefa,pa nacelnik,
pa voda sektora, pa Mensur ,suljo ...............



Žena srednjih godina dođe doktoru, sva otečena i plava po licu.
Potuži mu se, da ju muž pretuče svaki put, kada se na večer vrati iz gostione.
Doktor joj reče:
- Gospođo, skuhajte čaj od kamilice pa, kada muž dođe na večer kući,
grgljajte čaj dok muž ne ode spavati i za osam dana dođite na kontrolu -.
Nakon osam dana dođe žena doktoru na kontrolu i sva sretna pohvali
doktora:
-Gospon doktor, vi pravite čudesa. Otkako se držim vaše terapije, muž je
potpuno miran i ne tuče me -.
Doktor: - Pa to sam si i mislio, da u vašem slučaju nije kriv alkohol,
nego jezik!



- Kako se na hrvatskom kaže Šiptar?
- Albano-hrvat.



Što je pokretna traka?
Šetalište za Crnogorce.



Razgovaraju Nijemac, Francuz i Crnogorac kako se po njihovim
običajima vodi ljubav. Kaže Nijemac:
* Mi imamo dvije odvojene sobe i kad ja poželim da vodim ljubav,
kucnem joj u zid i žena odmah dođe. Tako i ona kucne meni kad ona poželi.
Francuz kaže:
* Ma to nije romantično! Mi imamo francuski krevet i svako svoju polovinu.
Kad ja poželim nju, ona pređe kod mene i obrnuto...
* A vi u Crnoj Gori? - pitaju Crnogorca.
* Pa, evo ovako: ja ti čitav dan sjedim pod Lovćen, a žena obrađuje baštu...
Kad meni dođe, ja samo zviznem u dva prsta - eto ti nje trkom.
* Aha! A kad ona hoće? - pitaju Nijemac i Francuz.
* E, ona ti vazda obleće oko mene i pita: Zviznu li ti, il se mene učini?



Zove gazda slugu, pa mu kaže:
- Slušaj, čujem da si sinoć bio mrtav pijan i pravio si neke gluposti.
Gurao si neko bure kroz dvorište od podruma do kuće. Imaš sreću što
nisam bio tu u to vrijeme. Onda zaćuta, pa upita:
- A gde sam ja bio u to vreme?
- U buretu, gazda, u buretu.




Bellarte:

Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Graphisme design



Sewen:
Personalize funny videos at Bombay TV by Graphéine - Graphisme


<< Arhiva >>