Prije tekme svi na biciklo hehe

21.06.2016.

Nadajmo se da veceras nece biti nereda na tekmih Vatrnih i da ce odigrati
pozitivno....Prije nego podjemo sa temom bicikala dvije fotke za vjerne
navijace i navijacice hehe:



Discipline balkanskog triatlona:
1. DIZANJE kredita
2. PLIVANJE u dugovima
3. PRESKAKANJE rata otplate



Ulazi Perica u kupatilo, a tamo se njegova mama kupa.
" Mama, mama, šta ti je to izmedju nogu"? - pita Perica.
Mama zbunjena, kaže:
"Ma ništa, udario me tata slučajno sjekirom, i eto, pukotina... "
Gleda Perica, gleda...
Pa kud baš posred pičke!!!



Pričate li u snu? - pita doktor pacijenta.
- Ne, ali dok ja pričam, svi ostali spavaju.
- Ne razumijem!
- Znate, ja sam profesor u gimnaziji!



Plavuša pita slikara:
- Šta vam predstavlja ova glupa slika?
Gospođo, to u šta gledate je ogledalo.



Zašto punica i zet imaju istu krvnu grupu?
- Jer jedan drugome piju krv.



Voze se trojica na motoru kad ih zaustavi pandur.
Pandur: Da l' ste normalni? Na jednom motoru vas troje?
Oni: Troje? U jebem ti zivot gde je Djole ?!



Pokušavaju baba i deda da vode ljubav ali njemu ne sluša "alatka".
Baba razočarano komentariše:
- Onemoćao si!
Deda je pita:
- Sjećaš li se kada smo bili mladi, šta smo obećali jedno drugom?
Pomagaćemo se međusobno, ja ću tebi da podižem noge kada ne
budeš više mogla sama, a ti ćeš meni da dižeš "alatku".
- Sjećam se, kaže baba.
- E pa ja tebi još uvek mogu da podignem noge a ti meni "alatku" ne možeš!
I ko je sada onemoćao?



U čemu je razlika između plavuše i Titanika?
Zna se koliko je ljudi bilo na Titaniku!!!



Dva klinca nagnuta nad automobilski motor pod podignutom
haubom komentiraju:
- "Ja ti znam sve dijelove od motora, jer uvijek pomažem tati kad
on popravlja našeg stojadina!"
- "Je li? A koje dijelove znaš?"
- "Evo, ono je jebeni akumlator, ovo je pederska poluosovina,
a ono tamo su kurve od svijećica."


Idealno biciklo za usamljene dame hehe


<< Arhiva >>