Eto idemo dalje hehe

30.05.2016.



Pričaju dva prijatelja o ženama. Jedan će:
- Konačno sam shvatio zašto mi je supruga toliko debela. Na šamponu
koji koristi lijepo piše: „za dodatni volumen”. Predložiću joj da počne da
koristi tečnost za pranje suđa na kojoj piše:
„otapa i uklanja tvrdokornu masnoću”, šta misliš o tome?



Poslije nesreće u Černobilu, ćerka kaže mami:
• Mama, mama, meni raste treća sisa.
• Ma boli me kurac za to, sad imam većih problema
- ocu ti kasni 15 dana, odgovori joj majka.



Došao zeka kod mede, da ga zamoli da ga prošvercuje preko granice.
Pa kaže zeka:
• Molim te, medo, prošvercuj me preko grane…
Meda:
• Ne mogu, zeko, kako ću …
• ´Ajde medo, molim te, evo uvući ću se u tvoj prednji džep i neću ni da zucnem…
• Dobro, ´ajde…
Došli oni na granicu, kad carinik gleda medu i nešto mu sumnjiv, pa kaže:
• Je li medo, šta ti je to u prednjem džepu?
Tad meda brzo sakom zvekne iz sve snage po džepu, stavi ruku i izvuče:
• A to, to mi je zekina slika…



Hrvati bijesni na HRT jer je govor novog premijera emitirao bez titlova.



Ide baba putem i dolazi do bandere na kojoj se dva elektricara
nesto raspravljaju. Zastade pa ih gleda sta rade.
Vidjevsi da ih gleda, jedan od njih dvojice upita babu:
-"Bako, mozes li nam pomoci?"-
Baka odgovara: -"Naravno sinko, koliko god mogu..."-
-"Jel bi mogla da mi dodas taj kabal sto je na zemlji ispred tebe?"
- i poce da se spusta dole.
Baba se saginje, uzima kabal i pruza mu a on se okrece ka
svom kolegi i kaze:
-"Jesam ti rekao da nije faza!"-



U kafani pjevacica pjeva:
- "IMAM JEDNU ZELJUUU!!!", kad se zacu glas:
- "DA TE JEBEM U NEDELJU!"
Pjevacica veli:
- "Muzika stop! Dajte onu: JEDVA CEKAM DA NEDELJA DOJDE!"



Fata na prozoru, a prolazi Mujo:
- Sama sam, Huso mi otputovo.
- Mogu li gore?
- Pa nisam ti ja kurva!
- Ih, ko da bi ti ja platio!


crni humor


<< Arhiva >>