Poruke hehe

12.05.2016.

Hvala svima na jucerasnjim cestitkama
za 12-godisnjicu bloga,i neka nas jos dugo,dugo ovdje..




Fata se vratila kući nakon shoppinga s jaranicama,
a Mujo odmah s vrata primjeti da je nešto muči:
- Šta je bilo, bona, šta's se usukala?
Fata uzdahne:
- Ehhh ... imam nešto da t' kažem ...
Mujo otpije gutljaj pive:
-Pa rec', bona ...
Fata opet uzdahne:
- Ehhh ... imam jednu dobru i jednu lošu vijest ...
Mujo otpije još gutljaj:
- Pa rec' onda prvo dobru!
Fata slegne ramenima:
- Pa, eto da znaš ... na golfu airbag dobro radi..



- Sta je idelan muskarac?
- Spajanje genetskim inzenjeringom vibratora i bankomata!



Rekne Mujo Sulji u povjerenju:
- Znaš bolan da je moja Fata homoseksualac!
- Kako bolan, pa homoseksualac ide s muškima?!
- Pa to ti i govorim



Šator za dvoje, samo jednom upotrebljen, mijenjam za dječja kolica.



Zaposlio se Perica kao čuvar parka i stavio tablu s upozorenjem:
"Ko zgazi zelenu površinu, platiće kaznu od deset kuna!"
Pita ga Ivica: Što si stavio tako malu kaznu?
Da sam stavio veću, niko ne bi gazio.



- Kako crnac napravi kitu od 20 cm?
- Presavije ga na pola.



Žali se Mujo jaranima kako uopće nije sretan, a Fata uvijek jest.
- Pred Novu godinu ti moja Fata nađe zlatan prsten na putu,
a odmah poslije toga i lančić.
- Na Novu godinu ti moja Fata nađe i bundu od krzna, eto koje je sreće.
- A ja odmah iza toga naš'o jedne muške gaće u svom krevetu ...
i koji sam ja baksuz, one mi prevel'ke.


hehe lubenice




<< Arhiva >>