Vatertag-Dan očeva hehe

04.05.2016.

Opet produzeni vikend,posto je sutra bar ovdje u
Njemackoj Vatertag-Dan oceva...Svima muskarcima zelim sretan njihov dan
i da ga provodeu po svojoj zelji,mozda najbolje uz ribolov....
A odmah u nedjelju je i Majcin dan,tako da i zene mogu slaviti..
Svima ugodan produzeni vikend...




Danas sam procitao da 25% żena uzima
lijekove na razlicite psihicke mane.
Użasno.
To znaći da 75% żena ne dobija pomoć koju trebaju...



Studenti na Filozofskom fakultetu dobili su zadatak da napišu kratku
priču sa što manje reči, ali je morala sadržati tri reči:
1. religija
2. sex
3. tajna
Samo jedna priča dobila je najvišu ocjenu, a glasi:
"O Bože, trudna sam! Da barem znam tko je?"



Nakraca definicija seksa:
- Oh, ah, strc!



Gluvo doba noći, ukućani tek zaspali. Zvoni telefon:
ĎIzvinjavam se, da li je Pera kod kuće?
ĎMolim? Ko?
ĎMajstor Pera?
ĎPogrešili ste broj. Ovde nema Pere
ĎIzvinite.
Sat vremena kasnije, telefon ponovo zvoni:
ĎAlo, je l' mogu da pričam sa Perom?
ĎSta? Koji Pera? Nema ovde Pere.
ĎDobro, izvini.
Sat vremena posle toga, telefon ponovo zvoni:
ĎJe l' tu Pera?
ĎKo? Pogrešili ste broj. Nema ovde Pere.
ĎA je l' znaš gde mogu da ga nađem?
ĎČoveče, je l' znaš ti koje je doba noći?
ĎZnam, al' meni treba Pera.
ĎPojma nemam gde je i nemoj više da zoveš!
Posle manje od sat vremena, ponovi se sličan razgovor.
Konačno, u cik zore, ponovo zvoni telefon:
ĎAlo, ovde Pera! Je l' me tražio neko?



Ciganka bila podstanarka. Kad god dođe gazda da naplati ona kaze:
- "Gazda, da me jebes, nemam nista da ti platim..."
Nakon 3 mjeseca opet ista prica:
- "Gazda, da me jebes, nemam nista da ti platim..."
I gazda nju jeba. Sjela ciganka nakon jebacine na stepenice,
bez gaća, raširenih nogu kad eto ti Cige.
- "Šta to radiš, bona?"
- "Hladim priznanicu za 3 mjeseca kirije..."



- Koji je osmi padež?
- Prezervativ, dobije se na pitanje: koga s čim?



Plavuša sjela s frendicom na kavu i odmah joj se odluči potužiti na muža:
- Ma daj molim te zamisli što mi je napravio u petak ...
Frendica se zainteresira:
- Što je bilo?
Plavuša nervozno odmahne glavom:
- Ma donese ti on meni pravu živu kokoš ... i kaže da je lijepo
pripremim za nedjelju ...
Frendica klimne:
- Dooobro ... i što si napravila?
Plavuša slegne ramenima:
- Pa nisam znala što točno misli, ali uspjela sam joj pronaći jednu slatku
haljinicu, ali dok sam je obukla ... muka živa!


svi na pecanje hehe


<< Arhiva >>