Ugodan vikend ali bez Policije hehe

22.04.2016.



U početku se djevojkama govori:
Janje moje, pile moje malo...
Kasnije te životinje odrastu.



Došla Crvenkapica na radio postaju i veli:
"Dobar dan, ja sam Crvenkapica i htjela bih svojoj bakici čestitati rođendan."
Veli urednik: "100 Eura i ideš odmah u eter."
"Ali ja sam Crvenkapica, lik iz bajke, ja nemam novaca,
a htjela bih svojoj bakici čestitati rođendan."
"Crvenkapice, rekao sam ti, pravila vrijede za sve, 100 Eura."
"Ali, ja sam Crvenkapica, lik iz bajke... !"
Gleda urednik malu Crvenkapicu i razmišlja: "Hm, vidi, vidi, mala nije loša,
17 godina, tek je propupala..."
"Crvenkapice, možemo se mi dogovoriti na drugi način."
Skine on hlače, gaće i veli: "Ajde, Crvenkapice, na posao!"
Uzme Crvenkapica u ruke njegovu stvar, tri puta lupi i veli:
"Jen‘-dva, jen‘-dva... Draga bako..."



Kakva je razlika izmedu razočaranja i panike? Razočaranje je kad prvi
put primijetiš, da drugi put ne možeš. Panika je kad drugi put primijetiš,
da ni prvi put ne možeš.



Mujo sjedi u kafani i lagano mezi, niže rakijice i uzdiše. Dođe Haso i upita ga:
- Jarane, š'a je bilo, š'a s' tako nevoljan?
Mujo uzdahne:
- A bio kod doktora pregledat' srce ...
Haso zabrinuto nastavi:
- I š'a t' je rek'o?
Mujo sune rakijicu i nastavi turobnim glasom:
- Moram prestat jest' roštilj i masno, ostavit' pivo i rakiju ...
prestat se živcirat', gledat' fudbala, svađat' se s Fatom i ganjat ženske ...
inače ću umrijet ...
Haso iznenađeno zaključi:
- Auf, jarane, zajebano ... i šta 's odlučio?
Mujo sune još jednu i slegne ramenima:
- Jeb'ga, promjenit' ću doktora, šta ću drugo?!



Zašto je kurac glup?
I ti bi bio da imaš rupu na glavi.



Žena se vozi svojoj kući negdje u sjevernoj Arizoni kada ugleda
Indijanku kako stopira.
Zaustavlja se i žena ulazi. Dok neobavezno pričaju, Indijanka svako
malo baca pogled na vrećicu na sjedištu.
"Ako se pitaš što je u vrećici," reče žena, "to je flaša vina. Dobila sam je za muža."
Indijanka šuti neko vrijeme, klimne glavom nekoliko puta, i reče:
"Dobra trampa."



Što će muškarci raditi ako žene jednom izumru?
Pripitomit će neku drugu živinu.


policija


<< Arhiva >>