Ništa bez djece hehe

13.04.2016.



Decko: Hoces da se smuvamo?
Djevojka: Hocu kurac!
Decko:Onda jos bolje!



Tri nepisana pravila:
1.
2.
3.



Što kaže policajac kada vidi čovjeka koji se hoće ubiti?
-Baci pištolj ili pucam!



Majka će ljutito sinu:
• Ako ne budeš dobar, više ti neću dati da ideš s tatom u zoološki vrt!
• Neka, ionako ne volim da gledam one gole tete kako igraju.



Ulazi u kafanu čikica od 65-70 godina i drekne:
• Ima li ko jači od mene?
Ustaju njih 5-6 bildera i kažu:
• Ima!
A čikica njima:
• 'Ajte da mi pogurate ficu, ugasio se pa ne mogu da ga upalim nikako.



Zašto je nemoguća veza između muškarca i dve plavuše?
Ko je video trougao sa dva tupa ugla.



Pričaju dva prijatelja:
- Što ti je modro oko prijatelju?
- Udarila me žena...
- Zašto?
- Obratio sam joj se sa TI...
- I zato te tuče??
- Tuče, tuče... Ležim ja pored nje, ona me gurka i kaže:
"Mi odavno nismo imali seks" - A ja joj kažem "Ne MI, srećo, nego TI..."


maca i beba


<< Arhiva >>