E svašta ima u gradu hehe

15.03.2016.



Za 1.maj seli Štef i njegva pucka Marica v auto
i zaputili se h Trakofščan na izlet.I došli on tam i zaveršili oni
z razgledavanjem dvorca i oko njega,kad najemput Štef prime
Maricu za ruku i pogleda ju duboko v oči.Marica se sva zacrvenila
od dragosti i počele joj serce hude nabijati.
Kad veli Štef:- Znaš, moral bi te neke pitati,al me je pomale špot..
Marica: -Jooj, dragi moj Štefek naj se ničega sramiti,naj ni nebu
neugodno,slobedne pitaj!
Štef: - A buš dala kaj za benzina?!!!?!



Koja je razika između Sovjetskih i Engleskih bajki?
Engleske počinju sa "Jednom davno..."
a Sovjetske sa "Uskoro drugovi, uskoro...".



Mladoženja čeka kod oltara sa velikim osmjehom na svom licu.
Njegov kum ga upita: - Zašto izgledaš tako sretan? Mladoženja odgovori:
- Upravo sam imao najbolje pušenje u čitavom životu i oženiću se
predivnom ženom koja mi je to priuštila. Sa druge strane, mlada čeka
da ju odvedu do mladoženje, također sa velikim osmijehom na svom licu.
Njezina kuma je upita: - Zašto izgledaš tako sretna? Mlada odgovori:
- Upravo sam popušila nekome zadnji put u životu.



Jutros se pogledam u ogledalo, a ono mi kaže:
Neka si ti živa i zdrava



- Gospođo, sjednite ovdje, molim vas, otvorite jako usta i isplazite jezik.
- Gospon doktor, ali ja sam vam potpuno zdrava.
Samo sam došla po otpusno pismo.
- Znam gospođo. Htio bih ga u miru napisati



Kaze jedan splitski narkoman drugome: "Stari, ne znan
što ću, umrla mi je mater."
Drugi odgovori: "Jebiga brale, samo Hajduk živi vječno."



Mladi par je nesretnim slučajem stradao prije vjenčanja. Stigli
oni u raj, pa pitaju Svetog Petra da li bi se mogli nekako vjenčati,
jer se jako vole.
Sveti Petar im je na to rekao da se niko do sada još nije ženio u
raju ali ako su sigurni da to žele neka odu kod Boga.
I odoše oni kod njega, ispričaju mu sve, a Bog im kaže neka sačekaju
nekih 5 godina i da mu se onda jave.
Nakon 5 godina, oni dođu ponovo kod Boga, ali on im kaže da moraju
pričekati jos 5 godina i da će ih tada sigurno vjenčati.
I tako prođe još 5 godina i dođu oni opet pred, Boga i on im kaže:"Može!
Biće vjenčanja, ja častim sve"!
Vjenčali se oni i nakon nekih godinu dana u braku su se počeli svađati.
Otišli su opet kod Boga da ih razvede..
Bog će na to:
" Trebalo mi je 10 godina da nađem popa u raju...a što mislite koliko će
mi trebati da nađem advokata"?!!!


hehe dibi dus


<< Arhiva >>