I jel bilo alkohola prek vikenda hehe

14.03.2016.



Kod remetinečkog rotora, Mujo stopira
cijeli dan i niko mu ne stane.
Ali, primijetio je da neki autostoperi mahnu papirom i odmah ih neko pokupi.
Priđe on jednom autostoperu i pita ga o čemu se radi, a ovaj mu objasni
da se na komad kartona napiše grad u koju se ide i
koji vozač ide prema tamo, uzme ga...
Mujo se, jadan, snuždi.
- Šta je, nemaš kartona, evo ja ću ti dati jedan.
- Ma, nije to ...
- Nego?
- Ne umijem pisat'
- Ja ću ti napisati. Gdje ideš?
- U Prijedor.
Neznanac uzme karton i napiše:
PEDER
Mujo sretan k'o beba na tuti, ponosno digne karton i čeka.
Ubrzo, stane kamion, kamiondžija mu veselo mahne i Mujo se ukrca.
Na Plitvicama odu na kavu, a poslije kave, kamiondžija "naplati" vožnju.
Krenu dalje, pa kod Macole kamiondžija naplati drugu ratu.
Kod Gračaca treću, pred Kninom četvrtu….
Oko Sinja, pita kamiondžija:
- Prijatelju, reci ti meni, gdje ti ideš.
- Ako guzica izdrži, ja bih do Prijedora.



Kako Chuck Norris prelazi rijeku?
- Po dužini.



Dođe Štef u gostionicu.
- Konobar, pet gemišta!
Strusi Štef pet gemišta i zove:
- Konobar, tri gemišta!
Strusi Štef tri gemišta i zove:
- Konobar, dva gemišta!
Strusi Štef dva gemišta i umornim glasom zove:
- Konobar, dajte mi jedan gemišt, ali od nekog boljeg vina.
Od ovog što ste mi nosili, čim manje pijem, tim sam pijaniji



-U školi učiš 2+2=4
-Za domaći imaš 2+2-1=3
-Na kontrolnom dobiješ:
lete dvije ovce,jedna žuta,
druga desno.Koliko košta kg.sira,
ako jež ima 7god.



Dolazi devojka kod ginekologa u Beogradu na pregled. Spremi se,
legne na sto,
doktor sedne da otpocne pregled, taman joj stavi prst u picku, kad
zazvoni telefon.
– Alo! A, ti si… Da, da. Znala sam da nemaš pojma o Beogradu.
Treba da odes tamo… Spusti se bulevarom,
pa krug oko Slavije, pa prati tramvajsku prugu do z. stanice…
(za to vreme doktor je zustro gestikulirao rukom ciji prst je i dalje
bio na mestu pregleda…)
– …i onda mu reci…ALO! Cujes li me? Ma ne, rekoh ti lepo, niz
bulevar, pa krug oko Slavije, pa… OKO SLAVIJE, COVECE, OKO SLAVIJE,
ALOOOOO,…iz bulevara izlazis direktno, nemas ti pojma o Beogradu….
da, evo ne susti vise… Ides niz bulevar gore, pa krug oko Slavije, pa
dole, dole tramvajskom prugom do zel. stanice, pa desno, pa gore do
Astorije. E, tu! Tu, tu! Tako je!… Ajd, zdravo…. A, da! Gde smo ono
stali, gospodjice?
– Aaaaaaah, dok…tore, jel’ m…moze jos jedan k..krug oko Slavije?



Hitler poreda dva reda žena i red muškaraca. Pita 1. red žena:
- Da li me volite?
Odgovore:
- Ne!
Hitler:
- Hans streljaj ih. Pita 2. red žena:
- Da li me volite? Odgovore:
- Ne! Hitler:
- Hans streljaj ih! Muškarci se zamisliše:
- Ako mu kažemo da ga volimo možda nas pusti.Pita ih Hitler:
- Da li me volite? Odgovore:
- Da! Hitler:
- Hans, streljaj pedere.



Voze se Štef i Joža s vatrogasne zabave. Štef vozi, dok
Joža spava na sjedalu do. Zaustavi ih policajac:
- Dobra večer.
- Hik... bogdaj.
- Vaše dokumente molim.
- Izvolite... hik!!!
Joža i dalje spava. Policajac:
- Gospon, jeste kaj pili?
- A tak...jedan gemištek.
A Joža se trzne i vikne:
- I meni jedan, lepo prosim!!


hehe taj alkohol

<< Arhiva >>