Svijet životinja hehe

09.03.2016.



Pleme kanibala uhvati bjelačku ekspediciju
i vrlo brzo pojedoše sve njene članove osim zgodne plavuše.
Napokon i nju dovedoše pred kolibu plemenskog vrača.
On je dobro odmjeri od glave do pete pa naredi:
"Ovaj mi doručak donesite u krevet!"



Jožek, a kad tebi gemišt najbolje paše?
-kada su borovi zeleni.
- Pa su navek zeleni.
- Znam.



Stari Duje, koji je je cijeloga zivota navijao za Hajduk, na samrtnoj
postelji zavapi: - Dico, dajte mi odma Dinamov sal!
- As ti, ćaća, oli si pred smrt popizdija, pa di ćes Dinamov sal?
- Ajde, ajde, donesite mi ga odma
- boje da umre jedan njihov nego jedan nas!



Statistika kaže da 1 od 20 ljudi za susjeda ima pedofila.
Ali ne i ja. Moj susjed je prelijepa 13-godišnjakinja sa
čvrstom guzom i malim sisama...



Bračni par se odlučio razvesti, ali se prvo moraju dogovoriti tko će biti
glavni skrbnik njihovog djeteta. Kad su došli pred sud, postavljen im je
zadatak da oboje daju pojedinačni razlog zašto baš njih da izaberu za
skrbnika. I tako sudac upita ženu prvu. Ona reče:
- Pa ja sam ta koja je nosila dijete u trbuhu 9 mjeseci i morala sam proći
kroz bolni proces dok sam ga rađala, tako da je to moje dijete jer je dio mene.
Sudac je bio impresioniran tim odgovorom, pa je došao red i na muškarca
da da svoj razlog, na što on reče:
- U redu, uzmem ti ja novčić i ubacim ga u mašinu za piće, i kad piće izađe,
čije je, moje ili mašinino??



Tko rano postane otac taj ne skida
najlon ni sa hrenovke.



Poginule glumica, manekenka i prostitutka u automobilskoj nesreći i
došle kod Svetog Petra na suđenje. Prva ulazi glumica i Sveti Petar je pita:
• Čime si se bavila u životu?
• Uglavnom sam se presvlačila i glumila.
• Znači skidala si se, marš u Pakao! – reče Sveti Petar.
Posle nje dolazi manekenka:
• Čime si se ti bavila u životu?
• Pa skidala se i oblačila i šetala gore-dole pistom.
• I ti si se skidala?! Marš u Pakao!!
I poslednja prilazi prostitutka:
• A čime si se ti bavila u životu? – pita Sveti Petar.
• Pa pretežno sam spavala po celi dan. A naveče se
spremim i od bandere do bandere.
• Hvala Bogu, električarka! – reče Sveti Petar.


maca

<< Arhiva >>