Počnimo tjedan sa psima hehe

01.02.2016.



Skidala dva klinca sa Interneta
Pikasove slike. Tek će jedan od njih:
Au, al' su ovome loši drajveri za štampa



Vratio se Haso iz Svabije pun love. Upita ga jaran Mujo bili i on
mogao tako zaradjivati.
- "Mozes ako hoces", veli mu Haso.
- "Ma nema problema ako treba radicu bilo sta."
Haso mu objasni jaranski da je tu lovu zaradio preko supka.
Ovaj misli pa ce:
- "Ma nek me jebu za marke", pohlepa zavladala Mujom.
Nakon nekoliko dana obreli se oni u Svabiji, pa svrate u jedan restoran,
tu mu Haso ugovori jebacinu sa Svaburom. Mujo za Svabom u sobu kad
ovaj zakljuca vrata, stavi 1000 maraka na stol a na njih pistolj.
Mujo prestraseno upita Svabu, zasto je stavio marke pa na njih pistolj.
Hans mu intimno odgovori:
- "Vama Jugosima zine supak na marke, ali kad vidite pistolj stegnete!?"



Mujo upisao večernju školu i na jednom satu izvede njega profesor na ploču i reče:
- Mujo, nacrtaj nam jednu jabuku!
Mujo ga pogleda ispod oka:
- 'Oš kiselu il' slatku?



Sjede na terasi Fata i Fatima, kad ulicom dolazi Mujo i nosi cvijeće.
Kaže Fata:
Joj, opet moram da mu dam picke
A Fatima će:
Pa zar nemaš vazu?



Na vratima neba stoji jedan jako ljut čovjek i urla:
- Pa što se događa? Što ja tu radim? Pogledajte me! Imam 35 godina,
ne pušim, ne pijem, jučer sam rano legao u krevet i sad sam tu pred vama!
Sigurno je neka greška! Molim vas da provjerite!
- Još nam se nikada nije dogodila greška! - odgovori Sveti Petar
- Ali provjerit ću. Kako se zovete?
- Morić. Tomislav Morić.
- Koje vam je zanimanje?
- Automehaničar.
- Ah, da, evo, našao sam vas. Tomislav Morić, automehaničar.
E, pa, gospodine Moriću, prema našim podacima vi ste umrli od starosti.
- Od starosti?
- Nemoguće! Pa imam samo 35 godina!
- Pa ne znam. - odgovori sveti Petar - Zbrojili smo sve sate rada koje ste
zaračunali mušterijama i to ispada 123 godine.



Ulazi mucavac u autobus ,pa kaže:
- "Daaaaajte mi jeeeednu kaaaartu!"
Kondukter:
- "Iiiizvoolite jeeednu kaaartu."
Na sledećoj stanici ulazi drugi putnik, zatraži kartu, a kondukter će:
- "Izvolite vašu kartu!"
Mucavac kondukteru:
- "Zaaaštoo vi meeene zaaajeebaavate?"
- "Ma ne zaaajeebavaam ja teeebe zaaajeebavam ooovooga što
ne znaaa da muuuca!"



Otišle plavuša, crnka i brineta na detektor laži.Crnka je prva na redu i kaže:
- Ja sam najljepša! Aparat se oglasi:- Pi-pi-pi! - Lažeš! - viknu plavuša i brineta.
Brineta je sledeća na redu. Kaže:
- Ja mislim da sam najljepša! - Pi-pi-pi!
- Lažeš! - viknu plavuša i crnka.Konačno, i plavuša dođe na red. Ona kaže:
- Ja mislim...- Pi-pi-pi!!


smijesni paseki


<< Arhiva >>