Tražite li posao hehe

17.12.2015.



Gledaju Mujo i Haso Fatu kako sjedi dvadesetak metara od njih rasirenih
nogu.
- Vidi Haso crnih dlaka u Fate.
- Nisu to, Mujo, dlake, nego crne gace.
- Alaha mi, dlake su.
- Vala su gace....
Nailazi mali Ibrica tapkajuci kosarkaskom loptom, te ga oni pozovu:
-Deder, Ibrica, otapkaj malo do Fate, pa nam dodji kazati jesu li ono crne
dlake medju nogama ili crne gace.
Ode Ibrica, otapka oko Fate, te se lagano vrati.
- Jel' de su dlake ?
- Nisu !
- Kazem ja da su gace !
- E, vala, nisu ni gace.
- Pa sto je onda ?
- Muhe !!!



- Zašto plavuša stoji pred ogledalom zatvorenih očiju?
- Da vidi kako izgleda kad spava...



- "Moj decko je prava kukavica", kaze plavusa:
- "Stalno nosi svoja jaja u tudje gnijezdo."



Crkao plavusi auto na autoputu. Zaustavi se kamiondzija pa upita:
- "Sta je bilo?"
Plavusa:
- "Ma taj prokleti vjetar, ugasio svjecice."



Radili Mujo, Haso i Suljo na bausteli. Prtljali su po skeli, kad najednom Suljo se
spotakne padne i pogine na licu mjesta.
Mujo i Haso ne vjeruju sta se dogodilo.
Pa sta cemo sad?
Kaze Mujo Hasi: najbolje da ti odes do Suljine Fate, bili ste si nekako blizi,
a ti si i osjecajniji, pa bolje da cuje od tebe sta se dogodilo. I tako ode Haso i
vraca se za sat i po, ....i nosi gajbu piva na ramenu.
Pita ga Mujo: pa jesi bio bolan?
Kako nebi bio - odgovara Haso.
Pa otkud ti pivo - pita Mujo?
Platila Fata - kaze Haso.
Pa sto - opet ce Mujo?
Kaze njemu Haso:
gledaj idem ja tako do Fate pa kontam kako da ja njoj kazem a da
ja ne povrijedim i smislim se.
Doso ja do vrata, pozvonim, Fata otvori a ja onako veselo s vrata
Jel ima ovdje udovica?, a ona ce ko iz topa: Nema.
A ja njoj:...... Ajd u gajbu piva da ima!!!!



"Zasto,plavusa igra TV-Bingo???
Zato sto joj je mama rekla:"kurac ces dobit!!"



Pitali Sulju sta je gore: neznanje ili nezainteresovanost!?
Kaze Suljo: Ne znam i ne zanima me!



Šta kaže policajac kad završi 8.razred?
- Prođe ljeto trideseto,godina mi žao nije...


Audicija na birou


<< Arhiva >>